Ves al contingut principal

microsites*microsite, eslogans web, i marketing viral

Un microsite, també es conegut com minisite o weblet, és un terme de Disseny Web que es refereix a una pàgina web individual o a un grup de pàgines que estenen o amplien la funcionalitat de llocs web primaris. La pàgina d'inici d'un microsite segurament tingui la seva pròpia adreces web.
Típicament són utilitzats per a afegir un conjunt d'informació tant comercial com a editorial.Aquests llocs poden estar o no vinculats al lloc web principal i es poden retirar del servidor del lloc quan siguin utilitzats per a un objectiu temporal. La major distinció entre un microsite amb el seu lloc web mare és la seva funció específica.
Microsites utilitzats per a funcions editorials poden ser tant una pàgina o grup de pàgines que, per exemple, puguin contenir informació sobre una festa, un esdeveniment o document similar, proporcionant informació més exhaustiva de la que pugui donar el contingut més general del lloc web pare. Una comunitat o organització pot tenir un lloc web principal amb tota la informació bàsica de l'organització, però crear un microsite separat, temporal per informar sobre una activitat o esdeveniment en particular.
Sovint, els microsites són utilitzats per raons editorials per un negoci comercial per afegir valor editorial a la seva Web. L'objectiu comercial d'aquests microsites comercials, més enllà de la venda de productes, pot incloure el valor afegit a les visites dels usuaris per raons de marca com per a proporcionar contingut editorial i paraules clau que permetin augmentar les possibilitats d'inclusió en motors de cerca .
Els microsites poden ser utilitzats purament per motius comercials per proporcionar informació detallada sobre un producte o servei en particular o com a ajuda escrita sobre un producte en concret, com ara descrivint una tecnologia nova.
Molt sovint aquests microsites ténen noms diferents a les webs mares, així com paraules clau que siguin fàcilment cercables als buscadors, o inclús frases que tinguin un ús comú i que es poguin relacionar directament o es vol que es relacionin amb el producte, event o marca objecte de publicitat.

Aquest exemple m'agrada:

És un eslogan web, o com crear repercussió mediàtica.
La paraula eslògan deriva del gaèlic escocès sluagh-ghairm (que es pronuncia com slogorm), i que significa "crit de guerra", així com diu el seu origen, ha de cridar l'atenció, tenir contingut i sentit que estimuli el record.
Moltes vegades es fa servir la repetició.

Si no tens cap idea original aquí tens un creador d'eslògans instantani:
o d'acrònims (és una abreviació formada per lletres o segments d'altres paraules)

També podem dir que per complementar aquest joc de posicionament on-line es poden realitzar també registres a les diferents xarxes socials que hi ha avui en dia. Crear un nou perfil específic per al teu "nom de marca", crear un "blog" que et relacioni directament; inclús pots crear grups de facebook o twitter específics, que moltes vegades ténen molta més relevància que la pròpia web mare.
D'això es pot dir Marketing Viral On-line, també, sempre que puguis crear un espai on crear relacions amb el públic objectiu i mantenir un feedback de participació directa.

Tot va començar pel microsite:
www.quetecalleskarmele.com (web retirada, però que va marcar un abans i un després...

És la importancia del nom del domini per tenir un bon posicionament web.
*el nom ha de ser original.
*que no hi hagi moltes pàgines que tinguin aquest nom.
*si és un nom comú relacionar-lo amb el servei que es vol oferir o la zona geogràfica que es vulgui cobrir.
*donar-li personalitat al domini amb una ideologia estratègica identitària.


Així una penya de l'atletic per exemple:

Un microsite de Sol Melià pels seus viatjes a Cuba:

Blog que ha fet servir un eslogan publicitari com a nom/domini:

Hi ha que relaciona la marca amb eslogan que la determina:

etc etc





Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…