Ir al contenido principal

microsites*microsite, eslogans web, i marketing viral

Un microsite, també es conegut com minisite o weblet, és un terme de Disseny Web que es refereix a una pàgina web individual o a un grup de pàgines que estenen o amplien la funcionalitat de llocs web primaris. La pàgina d'inici d'un microsite segurament tingui la seva pròpia adreces web.
Típicament són utilitzats per a afegir un conjunt d'informació tant comercial com a editorial.Aquests llocs poden estar o no vinculats al lloc web principal i es poden retirar del servidor del lloc quan siguin utilitzats per a un objectiu temporal. La major distinció entre un microsite amb el seu lloc web mare és la seva funció específica.
Microsites utilitzats per a funcions editorials poden ser tant una pàgina o grup de pàgines que, per exemple, puguin contenir informació sobre una festa, un esdeveniment o document similar, proporcionant informació més exhaustiva de la que pugui donar el contingut més general del lloc web pare. Una comunitat o organització pot tenir un lloc web principal amb tota la informació bàsica de l'organització, però crear un microsite separat, temporal per informar sobre una activitat o esdeveniment en particular.
Sovint, els microsites són utilitzats per raons editorials per un negoci comercial per afegir valor editorial a la seva Web. L'objectiu comercial d'aquests microsites comercials, més enllà de la venda de productes, pot incloure el valor afegit a les visites dels usuaris per raons de marca com per a proporcionar contingut editorial i paraules clau que permetin augmentar les possibilitats d'inclusió en motors de cerca .
Els microsites poden ser utilitzats purament per motius comercials per proporcionar informació detallada sobre un producte o servei en particular o com a ajuda escrita sobre un producte en concret, com ara descrivint una tecnologia nova.
Molt sovint aquests microsites ténen noms diferents a les webs mares, així com paraules clau que siguin fàcilment cercables als buscadors, o inclús frases que tinguin un ús comú i que es poguin relacionar directament o es vol que es relacionin amb el producte, event o marca objecte de publicitat.

Aquest exemple m'agrada:

És un eslogan web, o com crear repercussió mediàtica.
La paraula eslògan deriva del gaèlic escocès sluagh-ghairm (que es pronuncia com slogorm), i que significa "crit de guerra", així com diu el seu origen, ha de cridar l'atenció, tenir contingut i sentit que estimuli el record.
Moltes vegades es fa servir la repetició.

Si no tens cap idea original aquí tens un creador d'eslògans instantani:
o d'acrònims (és una abreviació formada per lletres o segments d'altres paraules)

També podem dir que per complementar aquest joc de posicionament on-line es poden realitzar també registres a les diferents xarxes socials que hi ha avui en dia. Crear un nou perfil específic per al teu "nom de marca", crear un "blog" que et relacioni directament; inclús pots crear grups de facebook o twitter específics, que moltes vegades ténen molta més relevància que la pròpia web mare.
D'això es pot dir Marketing Viral On-line, també, sempre que puguis crear un espai on crear relacions amb el públic objectiu i mantenir un feedback de participació directa.

Tot va començar pel microsite:
www.quetecalleskarmele.com (web retirada, però que va marcar un abans i un després...

És la importancia del nom del domini per tenir un bon posicionament web.
*el nom ha de ser original.
*que no hi hagi moltes pàgines que tinguin aquest nom.
*si és un nom comú relacionar-lo amb el servei que es vol oferir o la zona geogràfica que es vulgui cobrir.
*donar-li personalitat al domini amb una ideologia estratègica identitària.


Així una penya de l'atletic per exemple:

Un microsite de Sol Melià pels seus viatjes a Cuba:

Blog que ha fet servir un eslogan publicitari com a nom/domini:

Hi ha que relaciona la marca amb eslogan que la determina:

etc etc





Entradas populares de este blog

💙 Masterclass *EMPLEO FUTURO * TENDENCIAS DIGITALES Judith Díaz Garcés

💙 Masterclass *EMPLEO FUTURO * TENDENCIAS DIGITALES Judith Díaz Garcés 💙 Masterclass EMPLEO FUTURO TENDENCIAS & NOVEDADES 2023 Profesora Judith Díaz Garcés Master Marketing Digital CIPSA Barcelona Bilbao LINK BLOG: https://cipsa.net/empleo-futuro/ Recupera en este link las Masterclas en directos de 2023: PLAYLIST 2023 MASTER MARKETING DIGITAL     • 2023 MARKETING DI...  

Neix el retro-grunge*

*Grunge. Estètica. Curt Cobain. Retalls de texans. Neix el retro-grunge als nostres carrers. L’apocalipsi de la moda. Ja no tornarem a comprar roba, recuperarem tot allò que tenim a l’armari oblidat, quant més diferent i original siguis...millor... Revival... cada vegada amb menys distàncies... extinció de les cadenes de moda... ja no hi ha temporades (canvi climàtic que potser ells han contribuït a conrear... Perquè tinc més ganes d’anar a l’armari de la meva mare i/o pare a veure que hi trobo que pugui recuperar... que anar al H&M a veure com se’ls acaben les idees...és real...

películas de lesbianas

películas de lesbianas * si te apecete ver cine y que tenga relación con tu vida, si eres lesbiana y no quieres ver más películas de heteros y patriarcales, puedes ver las siguientes películas de lesbianas,  que aunque no son la verdad muy positivas, explican historias entre mujeres que tienen relaciones sexuales, se aman, o se odian y pasan por momentos dulces y agridulces, como cualquier otra persona... cada año van saliendo nuevos títulos que merecen la pena verse aunque sigamos esperando películas lésbicas más positivas y feministas, que traten temas de amor propio de lesbianas, más que anécdotas... queremos cine lésbico desacomplejado... (en esta lista de películas de lesbianas están las que están no todas las que lo son... es una lista que irá creciendo mientras vaya visualizando los films que faltan, aunque hay muchas que he visto y no están ... DUCK BUTTER 2018 Dos mujeres, insatisfechas con su vida amorosa, deciden hacer un pacto para pasar 24 horas juntas