Ves al contingut principal

BARCELÓ ABANS DE BARCELÓ

imatge expo
imatge expo

Crítica:
El divendres passat vàrem anar a descobrir el Barceló que ens proposa aquest estiu l’Arts Santa Mònica.
Esperàvem potser una exposició més extensa, més profunda; del estil a la que van fer d’en Quim Monzó.
Es tracta d’una mostra visual, efímera, com l’actuació artística d’aquest artista. Potser.
Ens descobreix un home enigmàtic, capaç de capturar trossos de natura per a l’eternitat.
Sensible, descobridor, enigmàtic, senzill, potser com qualsevol de les cales de ses illes.
En tot moment ens vàrem quedar amb la sensació d’insatisfacció per saber més d’aquest gran desconegut i tan pròxim artista, potser la solució serà profunditzar en l’altre exposició sobre ell que també es fa aquest estiu en paral·lel al Caixaforum.
Lutxana. 03/08/10


L’exposició BARCELÓ ABANS DE BARCELÓ, 1973-1982 presenta una selecció de l’obra inicial i més desconeguda de Miquel Barceló (Felanitx, 1957), aquella que va des del 1973 fins a l’any de la seva consagració en el context internacional a partir de la seva participació a la Documenta de Kassel el 1982.
L’objectiu principal d’aquesta mostra és donar a conèixer un conjunt de més d’un centenar d’obres, moltes inèdites, que presenten alguns dels trets més significatius i perdurables en la trajectòria de l’artista. L’exposició s’ha dividit en sis apartats:Bestiari, Vanitas, Poesia experimental, Llibres, Retrats i autoretrats, i Elements del paisatge.
Les obres pertanyen a la col·lecció personal de Barceló, a diferents institucions públiques i privades d’Espanya i de França i a col·leccions particulars.

La producció dels tres centres respon a la significació de les tres ciutats en la trajectòria inicial de l’artista: Palma i Barcelona, amb els respectius contextos culturals, i Toulouse com a ciutat on realitza la seva primera exposició individual a l’estranger.


Comissariat:
Maria Hevia i Jaume Reus
Organitza:
Arts Santa Mònica - Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació
Produeix:
Les Abattoirs (Toulouse), Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca (Palma), Arts Santa Mònica (Barcelona)
Col·labora:
Obra Social Fundació «La Caixa», Cercle de Lectors / Galàxia Gutenberg
Patrocina:
Govern de les Illes Balears, Generalitat de Catalunya, Région Midi-Pyrénées
Links relacionats: www.totbarceloabarcelona.com | www.cercle.cat/barcelo |www.youtube.com/artssantamonica | www.youtube.com/artssantamonica1 |www.youtube.com/artssantamonica2 | www.youtube.com/artssantamonica3

Links d’interès: www.palma.miro.cat | www.lesabattoirs.org

Producció catàleg: Cercle de Lectors / Galàxia Gutenberg

del 15 de juliol al 26 de setembre 2010


Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…