Ves al contingut principal

el ceviche plat típic de la cuina peruana


El ceviche (segons la RAE, pot ser escrit d'aquestes formes: seviche, sebiche, cebiche, etc) és un plat consistent en carn marinada de peix, marisc o ambo en base d'amaniments cítrics: llimona, la llima àcida, històricament també es utilitza la taronja agra.

El ceviche es pot acompanyar d'un amaniment que sol incloure varietats d'ají i chile.

Algunes preparacions inclouen coriandre picat:


El seu origen s'estableix a Perú, molt abans de la colonització, i la recepta es va expandir per diversos països llatinoamericans, obrint així també el ventall de possibilitats creatives culinàries de ceviche

A The Market Barcelona oferten diferents tipus de ceviches perquè gaudeixin els teus sentits amb productes naturals i autèntics originaris del Perú intentant aportar un toc únic que diferenciï amb estil cada plat:

TIRADITOS DE LUBINA 
Llobarro tallada finament estil sashimi amb ají groc i sèsam.



CEVICHE PUNTA SAL CLÁSICO 
Làmines de peix blanc, marinades en suc de llima, ají llim i coriandre amb blat de moro cruixent dels Andes


NUESTRO CEVICHE THE MARKET 
Làmines de pop i tonyina fresca amb mànec, pebrot vermell i algues japoneses amb sèsam



CEVICHE NIKKEI FUSIÓN PERUANO-JAPONESA 
Làmines de tonyina marinades en suc de llima, salsa de soja i sèsam con seaweed



CEVICHE DE PESCADO AL AJÍ AMARILLO COMO EN CHORRILLOS 
Làmines de peix marinat en suc de llima i aromatitzat amb ají groc



Descobreix el millor de la cuina peruana a www.themarketbarcelona.com

*
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…