Ves al contingut principal

*Fumar en cas d'incendi...Cortina de fum.... i mai millor dit...

*Fumar en cas d'incendi...

Cortina de fum....
i mai millor dit...


desprès de veure que el tema "estatut" en comptes de destorbar les ments de la crisi, els hi dóna més raons per deixar de creure en l'estat de les autonomies...

( com va poder el Senyor Roca - Miquel,  el verdader - signar una constitució on sortien tan mal parada Catalunya i els catalans, quant li van pagar?...


fuma y calla!!!

com es pot assumir tanta diferència entre comunitats? com pot ser que al Pais Basc es gestionin ells els seus impostos i a Catalunya no?

...perquè tanta discriminació? Perquè aquí si autopistes de pagament... perquè unes catenàries sense arreglar des de que es van instal.lar...
perquè paguem més impostos i ens en tornen menys? perquè hi ha tant diner negre? ...

ara, la millor "cortina de fum" és el mateix fum...fum, fum, fum...
no ens deixen fumar lliurement... i així ens emboirem...
els fumadors/es i els restauradors/es...

perquè no prohibeixen l'entrada als bars  als nens i a les nenes menors d'edat, per exemple?

si un negoci ha de ser un reflex que cobreixi la necessitat dels consumidors... no pot ésser mutilat en un dels seus grans ímputs històrics...
això si, podrem fumar a la presó ( tots els corruptes de València, Màlaga, del Palau, etc...
i als psiquiàtrics...

no us enganyeu... el debat només serveix per ficar-nos fum al cap... fum de no res...
de no pensar en les coses greus de veritat:

1- Els sous dels polítics, els sous dels ex-polítics ( si han perdut les eleccions dons és com si els fan fora de la feina oi?, dons que no cobrin...
a mi si em fan fora de la feina no segueixo cobrant!!
Polítics per amor a l'art o professionals de cada sector, ja!.

... per exemple...

Així que seguiré fumant per fotre al govern, als polítics i a la sanitat, i a tothom que intenti enredar-nos...
així que en cas d'incendi... fumaré...


***

lutxana
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…