Ves al contingut principal

busca feina 2.0*

busca feina 2.0*


Ara estem buscant feina molta gent, i ara hi ha una nova manera de buscar i trobar
aquí deixo unes indicacions que potser us ajudaràn a optimitzar els vostres recursos a l'hora de trobar feina a Internet: 


1.- Fer un currículum vitae original, que tingui personalitat, que destaqui sobre la resta, pensa que a cada feina reben centenars.


2.- Carta de presentació clara i també original, si pot ser amb alguna recomanació d'alguna antiga feina.


3.- Webs de feina: consell:  fer servir el mateix e-mail i contransenya a totes les webs, tenir preparades varies cartes de presentació per persones amb diversos perfils i així optimitzar la candidatura a cada oferta.


Generals locals: 


Es recomana treballar be totes les opcions que t'ofereixen, inclòs per exemple l'autoexàmen d'anglès a Infojobs, i adjuntar cartes de recomanació si és possible. Aquesta fórmula consisteix en principi en tenir un únic currícuulm que pots anar ampliant o millorant. Possibilitat d'incloure cartes de presentació adeqüades a cada oferta i moment (ideal per a persones amb un perfil específic per a feines específiques, el problema està quan no ets el perfil exacte per a les funcions ofertades).


www.infojobs.net 
www.laboris.net/
www.trabajos.com
www.yaencontre.com
www.infoempleo.com




(especial feina a Catalunya)


www.infofeina.com 
http://www.cv10.es


(feines per titulats)


www.sntalent.com 


Aquesta web inclou un blog especialitzat en recursos humans, coaching, i noves tendències o notícies en el sector feina.


(feines per oficials, tècnics, etc)


www.currantes.com






ETT's / En aquestes webs la fórmula és adjuntar a cada oferta el currículum i carta de presentació més adequat/ada:
(sistema molt interessant per persones amb moltes facetes o perfils laborals)


www.adecco.es
www.michaelpage.es
www.pagepersonnel.es/


Webs d'anuncis: és aquesta una fórmula òptima per a petites i mitjanes empreses que no volen pagar per incloure 
la seva oferta de feina a una web de feina, així podem trobar-nos amb molts enganys i s'ha d'anar amb compte 
a qui enviem les nostres dades, es recomana fer un currículum sense dades de domicili.


www.empleo.trovit.es
www.loquo.com


Internacionals: si vols voltar pel món hi ha webs que t'ofereixen informació per que t'inscriguis, es recomana nivell mitjà alt d'anglès.


http://cvpro.xpatjobs.com/


www.workaway.info




per sectors:




freelance


www.infolacer.net


network


http://www.behance.net/joblist/


moda / disseny


www.fashionunited.es/Bolsa_de_Empleo_de_la_moda/


ong's / associacions socials i culturals


www.hacesfalta.org


cine/ tv / disseny /multimedia


http://bolsadetrabajoencineyafines.blogspot.com/2011/03/buscamos-profesor-de-diseno-remunerado.html




4 .- XARXES SOCIALS 


GENÈRIQUES


FACEBOOK


GRUPS


http://www.facebook.com/group.php?gid=49962409786


http://www.facebook.com/trabajoong


http://www.facebook.com/pages/Trabajo-Social/51212982486



XARXES SOCIALS PER PROFESSIONALS

En aquestes xarxes et pots fer un perfil i connectar amb antics companys de escola i  feina, empreses, i també hi ha ofertes penjades a la secció que disposen a tal efecte. Es poden incloure cartes de recomanació.
Son interessants també els grups de sectors professionals  i pots trobar també els perfils de les empreses més destacades.
És important també en aquest cas vincular les activitats d'altres perfils a altres xarxes socials genèriques com Facebook, Twitter, per dinamitzar el teu perfil en aquestes:



www.likedin.com


www.xing.com


www.viadeo.com


www.plaxo.com


5.- Webs públiques:


També pots trobar feines a entitats públiques a webs públiques, 
les ofertes estàn una mica amagades, per exemple a la de Barcelona les trobareu a la web específica de cada àrea de la web o dels barris de la ciutat, segons necessitat d'ells:


www.gencat.com
www.bcn.cat
www.tmb.cat


6- A boses de feina d' Escoles i Universitats, etc.

gremis i col.legis de cada sector
si busqueu a google trobareu webs amb totes les dades de cada sector:
exemple:




7.- Així com a l'oficina de feina de la Generalitat: Servei d'Ocupació de la Generalitat:
http://www.oficinadetreball.cat/
En aquest cas has d'anar a la teva oficina per apuntar-te, màxim quatre al dia.


O la web específica que ha fet Barcelona, que encara que és una mica difícil d'utilitzar pot servir:
http://w27.bcn.cat/porta22/cat/

8. - Fer un recull d'entitats i empreses que us interessin i enviar el currículum personalitzat, inclús demanar cita per fer entrevistes, o portar en persona el teu currículum.


9.- Fer reclam: difondre entre els teus contactes de les xarxes socials, amics, familiars, coneguts la teva situació i capacitats per ampliar la xarxa de posibilitats.


10.- Fer anuncis a webs d'anuncis tipo loquo.com, tablondeanuncios.com, anunciosgratis.com, etc oferint els vostres serveis i capacitats.



És també crec molt important formar-se en allò que t'agradi, fent cursos a distància, llegint, seguint blogs de cada sector, etc.

Bueno i ara us desitjo molta sort, i molta empenta per no deixar-vos decaure, la idea és ficar-se una mica cada dia i amb molt d'ànim!

Sinó podeu ficar una espelmeta verda, encendre-la amb un llumí pensant en la vostre idea  i procurar que no s'apagui fins que es consumeixi del tot!


*
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…