Ves al contingut principal

la nostra realitat augmentada

*saps el què és la realitat augmentada?


Ens volen crear una realitat inventada?, ens volen transtornar fent-nos pensar que la realitat real no és real, volen que ens tornem paranoics, bojos?


Volen que ens mediquem/drogeum i seguir engreixant la compte grossa de les empreses farmacèutiques?


No se quin és l'objectiu, però segur que prefereixen que ens passem tot el dia preocupats per tonteries com el futbol, els famosos de la tele, sèries de t.v, etc; coses des de les que ens colen gols a la ment, al subconscient, i així seguim sent ovelles sense criteri, drogades 
( drogues per poder dormir, per poder estudiar, per treballar, per anar de festa, per no pensar, etc) .
Ens volen drogats per que no veiem la realitat, ens volen atontats per dominar-nos...




link http://www.augmentedrealitycinema.com/index1.html
articles:
http://www.europapress.es/portaltic/movilidad/software/noticia-realidad-aumentada-cine-iphone-20110625090029.html
videos
http://www.youtube.com/watch?v=q3crXrbe7Bk&feature=related

McCann



definició de La realitat augmentada 


La realitat augmentada és el terme per a definir una visió directa o indirecta d'un entorn físic en el món real, els elements del qual es combinen amb elements virtuals per a la creació d'una realitat mixta a temps real. Consisteix en un conjunt de dispositius que afegeixen informació virtual a la informació física ja existent. Aquesta és la principal diferència amb la realitat virtual ja que no substituïx la realitat física, sinó que sobreimprimeix les dades informàtiques al món real. Amb l'ajuda de la tecnologia (per exemple, afegint la visió per ordinador del reconeixement d'objectes) la informació sobre el món real al voltant de l'usuari es converteix en interactiva i digital. La informació artificial sobre el medi ambient i els objectes poden ser emmagatzemada i recuperada com una capa d'informació en la part superior de la visió del món real. La realitat augmentada d'investigació explora l'aplicació d'imatges generades per ordinador en temps real a seqüències de vídeo com una forma d'ampliar el món real. La investigació inclou l'ús de pantalles col·locades en el cap, un display virtual col·locat en la retina per a millorar la visualització, i la construcció d'ambients controlats a partir sensors.


definició de malalties sorgides en les persones a causa de crear-nos una societat inventada, d'una realitat augmentada (consum capitalista) on tothom hem d'assolir unes metes impossibles, on tothom és imperfecte ... i quan es passen de la ratlla els hi diuen que s'han tornat bojos/es... fàcil -sol.lució per convertir-nos en drogodependents de la realitat 
augmentada que ens obliguen a viure...


què és real penses? allò que la meva ment, el meu cor em diu, o el que m'imposa la societat?

si no assoleixes una parella estable, una família, una feina fixe, una vivenda, un cotxe, una tele de plasma, un ordinador pepino, si no fas vacances i viatjes a punta cana, etc...
si no tens allò que et diuen que has de tenir et tornes boig/ja...
si t'han ficat en un parany de la realitat augmentada, si estan 
embolicat/da fins al coll amb préstecs, crèdits...




Ens han volgut enganyar amb la primavera, com deia en Manu Chao, la primavera no existeix, ens volen controlar, ja estem controlats amb els nostres telèfons mòbils saben exactament on som i qui som, què farem i a quina hora ens despertarem, etc...


Així al no assolir aquests objectius podem acabar patint una de les següents malalties mentals:


DEPRESSIÓ, ANSIETAT, PARANOIA, OBSESSIÓ, ESQUIZOFRÈNIA, ADICIÓ A DROGUES, ADICIÓ A INTERNET, ADDICCIÓ VIDEOJOCS, etc


link http://www.salutmental.cat/index.php?ns=37&nc=253&lg=1


També si tens alguna reacció contra aquest sistema impossat et poden declarar invàlid mental amb una d'aquestes malalties i tancarte per que no desenvolupis les teves idees,

*sort

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…