Ves al contingut principal

política 2.0

*POLÍTICA 2.O
#acampadabcn #acampadasol, etc...


els polítics es pregunten...


1. qui són?
2. què volen?
3. qui els representa, quins són els seus líders?


1. som totes
2. volem una democràcia de veritat: sous dignes, feina digna, una vivenda digna, aturar la corrupció, aturar als bancs i les privatitzacions, aturar el consumisme, aturar les retallades en serveis públics, millorar l'estat de benestar, desfer les fronteres, volem la igualtat de drets humans a tot el món, el.liminar les banderes, les propietats, evitar la violència, parar les guerres, acabar amb el patriarcat, protegir el medi ambient, aprofitar be tots els nostres recursos, l'intercanvi, reutilització, etc....
3. som la xarxa del poble, no ens representa ningú!


quin és el secret es preguntava tothom....POLÍTICA 2.0


ara la gent vol i pot participar de ple en la política...
fer seu el que ja és seu... i li han estafat!
la crisi és una moda imposada pels bancs per encobrir la seva ficada de pota gegant amb la macro bombolla immobiliària portada a terme a tot el món i que els va esclatar a les mans amb la seva pròpia especulació kafkiana a les borses....
per cobrir les seves inversions en armaments, per cobrir-se les esquenes davant de guerres inventades...amb milions i milions de morts...per poder cultivar les drogues que després vendràn al primer món i on milions de persones s'alienen cada dia  pel consum de drogues...il.legalitzades pels seus polítics comprats per poder pagar les trates de blanques allà on els vingui de gust.... o legals i poder fabricar i vendre tot tipus de medicaments...de malalties inventades i promulgades per ells mateixos....comunicades pels mitjans de comunicació manipulats per macro empreses globals extorsionant treballadors amb sous indignants, fabricant productes en massa de baixa qualitat que incentiven el consum compulsiu, etc...


Ara sabem on trobar la informació real i verídica, sabem que als diaris llegirem pura demagògia, on ens vénen un món fictici...


no ens quedarem de braços creuats a casa mirant la tele...
ara ens hauran d'escoltar i assumir les nostres decisions per que són col.lectives...


*ens movem, parlem, debatim, discutim, twittejem, enviem sms, escrivim, compartim, somiem....


*qui som?
som totes, ets tu*


a partir d'ara no gobernaran uns quants i els altres mirarem... sinó que entre totes parlarem i decidirem cada cosa, amb el temps que calgui, sense preses, sense pausa i sempre connectades...




(la política 2.0 no és fer un perfil de twitter del teu candidat...la comunicació 2.0 no és fer que un actor o actriu de la tele digui coses bones de tu al seu facebook.... 
*acampada Islàndia, + de 5 mesos fins que tot el govern va dimitir...


la política 2.0 i la comunicació 2.0 és la gent normal parlant al seus barris dels seus problemes personals i globals, és un japonès xatejant amb un portuguès sobre energies renovables, és una família francesa comprant menjar ecològic per internet a una cooperativa ecològica de Lleida... la comunicació 2.0 és veure opinions reals de consumidors sobre productes a un fòrum d'Internet, és veure parlar per skype amb la teva iaia a l'hospital, és veure totes les pel·lícules que vulguis quan vulguis, és llegir el llibre o escoltar la cançó que vulguis lliurement....




*alguns links bons:


http://www.eduardpunset.es/12838/general/es-hora-de-zanjar-la-transicion-de-una-vez-por-todas


http://www.kaosenlared.net/


http://www.youtube.com/LaTuerka


www.latuerka.net


http://www.buenastareas.com/ensayos/Analisis-Del-Libro-Politica-2-0/514284.html


http://www.clasesdeperiodismo.com/2010/08/20/tres-claves-para-la-politica-2-0/


http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/3551230


http://www.estrelladigital.es/blogs/juan_varela/Campana-politica_7_955774417.html


http://eadminblog.net/post/2007/05/07/manifiestos-para-la-politica-20


http://albertmedran.com/bloc_cast/2011/04/07/billetes-en-primera-eurodiputados-y-politica-2-0/

etc, etc....



Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…