Ves al contingut principal

TROBADA CATALANA 15-M. A CA L'AFOU (ANOIA) del 30 a l'1 novembre 2011

TROBADA CATALANA 15-M
TROBADA D'Assembler, de GRUPS DE TREBALL, DE PERSONES.
A CA L'AFOU (ANOIA) del 30 a l'1 novembre 2011

Introducció: perque ENS Volem reunir?



La situació actual on s'evidencia més que mai el segrestos del poder polític en mans dels sistema Econòmic i en el moment en què el Moviment 15m està generant projectes i creacions col · lectives rals, és oportú el retrobament de persones implicades i Unides Pels Següents Principis:


Formem part d'un moviment social, el Nostre funcionament és horitzontal i assembleari, transparent i obert a la participació de Qualsevol persona indignada Amb la situació mundial actual a la qual HEM Arribat per Diferents causes, situació que ENS desagrada i ENS movilitza.


Ens aqueste moment actual la multiplicitat d'assembler i grups de treball que estan actualment funcionant fan difícil la interrelació fluïda i quotidiana entre Tots, des de la multitud de pobles, vil · les i Ciutats, que participem. Coordinar-ens fluidament és un dels Principals Reptes que Tenim com a Moviment a dia d'avui.


S'ha considera't la necessitat d'autoorganització a nivell territorial català, aixi com reflexionar els línies i Estratègies d'actuació de cara al 20N i ALS mesos posteriors. El plantejament de com tractar aquests i d'Altres Objectius queda obert a la participació de les persones assistents.


Per AIXÒ, des de l'assamblea de grups de treball i Comissions de l'15M a Barcelona realitzem la PROPOSTA d'organitzar una Trobada d'àmbit català, per tal de poder-ens Conèixer, compartir Experiències i inquietuds i plantejar la Enginyeria Accions conjuntes per encarar la magnitud dels Esdeveniments que estan succeïnt, especialment paper que fa a la data del 20N, on laimportància del qual Pot arribar a passar ENS Hauries de fertilitzants plantejar els possibilitats d'autoorganització.


On?
La Trobada del Moviment 15m tindria lloc Durant Els dies 30, 31 i 1 de novembre, Amb la jornada prèvia de preparació de l'espai el dia 29 de novembre. El lloc de la trobada seriosa Ca l'Afou, colònia postindustrial, postcapitalista i autogestionada, situada prop de Vallbona d'Anoia, AMB Molt d'espai per poder garantir l'Allotjament de centenars de persones.


(Més informació sobre Ca L'Afou visita aquí https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/groups/14716/calafou-colnia-ecoindustrial-postcapitalista/)


Com?
Estem conformantes el cronograma de les Activitats i temàtiques a tractar en aquestos Jornades assambleària
Per tal de construïr de manera col · lectiva Els continguts a tractar durant la Trobada, és important que Totes els assembler i grups de treball que tinguin Propostes de temes a debatre i compartir en aquests dies de trobada, Facinas arribar els Propostes per Diferents vies:
  
Mail: trobada15mcat@moviments.net
Grup de treball de n-1 Amb el nom de Trobades Catalans https://n-1.cc/pg/groups/846480/trobades-catalanes-15m/
    
     
Per apuntar-vos a la Jornada, us remeten un formulari d'inscripció per tal de poder fertilit una aproximació de les persones assistents: http://.cat/trobada15mcat
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…