Ves al contingut principal

cowork party barcelona 19 enero 2012 world wide jelly week

Este jueves 19 de enero participamos en el WorldWide JellyWeek 2012 organizando un Jelly y unas cuantas actividades gratuitas.

Vine amb el teu portátil i el que necessitis per treballar! Nosaltres posem la cadira, la taula, el wi-fi, i tota la gent interessant que vingui com tu... El Jelly pretén promoure un ambient de treball inspirador i
casual, tot potenciant el coworking i proposant nous esquemes de treball...


PROGRAMA DEL JELLY @ MOB –MAKERS OF BARCELONA
Desde les 9h del matí fins les 21h del vespre pots venir a treballar gratuïtament a la nostra comunitat.  Tota la resta d’ activitats programades són gratuïtes:
17 h Workshop ‘Making your Creative Business Profitable’ a càrrec d’Ed Hamilton, business coach i propietari de l’empresa de coaching financer freegreenbeans.com
18 h Conexió via Skype amb Utopic_us des de Madrid. Utopic_US és l’homònim de MOB a Madrid. No ho hem fet expressament, però els experts en coworking diuen que ens assemblem a ells. Utopic_us està plenament consolidat i han ampliat el local a 2000m2. Projectarem una pantalla mentre ens ensenyen les seves instal.lacions via skype.
18.45 h Taller de co-creació ‘Com ser més creatius gràcies al coworking’ a càrrec de Jordi Ferreiro. Artista endinsat en el món de l’educació, treballa utilitzant pràctiques colaboratives amb gent de diferents edats i entorns, presentant com a resultat jocs per a pensar,apendre i passar-ho bé.
21 h Espectacle interdisciplinar ( Video, música, dansa ) a càrrec d’Habito. Amb artistes originaris d’Hongria, Bèlgica, França i Perú, la seva feina se centra en la recolecció d’hàbits de diferents cultures que conviuen a Barcelona, pr trobar un llenguatge comú en un format interdisciplinar i multimedia. Habito va guanyar la primera convocatòria d’idees organitzada per MOB.


Y de donde viene esto del Jelly? Pues en 2006 un par de amiguitos aburridos, Amit y Luke de NY, se dieron cuenta que les encantaba trabajar desde casa... pero que echaban de menos el ambiente de camaradería de un equipo de trabajo.... Decidieron montar jornadas laborales casuales desde
sus casas... Admirados por el éxito que suponia que vinieran sus colegas y los colegas de sus colegas, con sus portátiles para trabajar... lo instauraron de manera cotidiana... Así nació el Jelly. y Así nacieron
muchos proyectos nuevos. Ideas que murieron y otras que triumfaron.

Amistades, contactos... o simplemente ratos agradables....

Te esperamos aquí!!! El jueves 19 a partir de las 10 de la mañana o si quieres venirte por la tarde.

MOB / Makers Of Barcelona
Calle Bailen 11, Bajos, Barcelona 08010
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…