Ves al contingut principal

Claus per la feina ideal del futur i del present

Busco feina evolutiva i conscient, que em permeti mostrar els meus coneixements, compartir aquests amb altres persones i evolucionar plegats a la recerca de idees que millorin l'entorn i la societat.

En Punset ens torna a il.luminar amb savis consells què crec que haurien de implementar-se a la nostre societat en l'ambit laboral i vital per començar a fluir en conjunció amb el canvi social i cultural que s'està produïnt.

*la nova eva, by lutxana

Aquests són les claus bàsiques femenines: 
  • compartir
  • emocions
  • motivacions
  • positivitat
  • connexió global
  • creativitat
  • pensar en global i actuar en local: el be comú, consciència còsmica

des de que va començar la nova era femenina estàn començant a fer-se veure en el nostre dia a dia:

Claus per la feina ideal del futur i del present:

A. Aprenentatge social i emocional


La gestió adequada de les emocions és i serà fonamental per que una feina i una persona treballadora, en solitari i en equip creïn un ambient laboral fort i emprenedor, que motivi, que fomenti l'essència i les vàlues individuals i del grup en positiu.


B. Aprendre a col · laborar, en lloc de competir


Encara ara a la majoria d'indrets del món es fomenta a les persones a ser competitives, a lluitar entre elles, en comptes de cercar objectius comuns, on cada membre del grup aporti i millori el dia a dia, les idees i les diferents tasques a desenvolupar. Ara els interessos personals estaran coberts i assegurats, cosa que farà que la gent es centri en desenvolupar amb motivació la seva feina individual, pel be comú.

C. Posar atenció en l'atenció.


Aquest punt parla de la proliferació inacabable d'informació, molt superior a la capacitat de l'ésser humà per manegar-la.
Així em de concentrar-nos en un sector i tasca, perfeccionar-la i sublimar-la, per ser experts en aquesta temàtica, métode, i millorar en cada punt per a la millora del producte, servei, idea i així aconsseguir la millora global de la societat.

Per això seràn necessaries dues capacitats humanes, dues noves competències:
  • la capacitat per concentrar-se i
  • l'aprofundiment en disciplines afins a la de l'especialització original

D. Dominar les tècniques digitals de comunicació 





Aquest punt és el més clar, ja que dominar Internet, els mòbils, els ordinadors, els programes de gestió de dades, les diferentes TIC's, les xarxes socials, ara mateix et fan trobar o no feina, ja que les ofertes actualment s'envien per email, o accedint a webs de feina. O per exemple a qualsevol empresa que vulgui vendre a l'exterior ha de dominar les claus de la comunicació digital, fer contactes per internet, el disseny web i programació per a un bon posicionament SEO als cercadors, etc.


Aquests són claus per trobar feina a la nova societat del coneixement i també per gaudir de la vida. És imprescindible tanmateix per qualsevol emprenedoria que acati aquests principis com a base de les sevs idees i projectes, ja que s'ha de començar ja a crear un món millor per a totes.

+ info:
Entrevista Punset
http://www.eleconomista.es/sociedad/noticias/4800232/05/13/2/Las-cinco-claves-para-encontrar-trabajo-segun-Eduardo-Punset.html

Revisión de la Teoría de la Evolución
El éxito depende de la cooperación
http://enpositivo.com/2013/05/cooperacion-humana/

by @lutxana
www.lutxana.org


Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…