Ves al contingut principal

venda per internet sense intermediaris

El món està canviant i els models de producció i venda també, sobretot gracies a Internet

Jo #nocreoenlacrisis i ja ho he dit fa molts post en aquest mateix blog. 

El que canvia són els models i les maneres de fer de les persones. 
La crisis és existencial, personal: haurem de deixar de ser tant egoistes i capritxoses i deixar que la resta del món tingui la seva part, donar sense esperar res a canvi i generar idees per millorar el món i només la nostre butxaca.

Així penso i crec que el model de present i de futur és vendre sota comanda, fabricar sota comanda. 
Com en antics sistemes de producció, i comerç: si volies una camisa, anaves feies la comanda i te la feien. Si volies un barret o unes sabates igual.

Sense intermediaris, directament al artesà, fabricant, especialista. 
D'aquesta manera ens estalviem el cost de la distribució, fabricació, emmagatzematge i excés de producció, i es regulen els recursos.

Molts sectors encara funcionen així: si vols pintar el pis demanes a un pintor, ve i pinta, per exemple. Si vols un cotxe, moto, camió, etc; el demanes, el fabriquen i després te'l porten, si no està en stock. Així si tots els sectors funcionessin així no hi hauria tant excés de producció i d'stock, cosa que crea tot un desgast de recursos impossible d'asumir en un món amb 7 mil milions d'habitants. Així si tot el que consumeixen és de qualitat, durader i no suposa un gast erroni i no ètic, crec que podriem evolucionar correctament cap a un món més igualitari i democràtic.

Ara hauriem de seguir el següent procés personal abans de comprar res nou:

  1. Necesito unes sabates?
  2. Segur que no pots arreglar les que tens ja?
  3. Segur que ningú no et pot donar algunes que no faci servir
  4. No pots comprar-ne unes de segona mà?


Si la única solució és comprar de nou...

Procés de compra:

Pensa en comprar a algún fabricant que:

  • produeixi de qualitat ( ens haurem d'assegurar que el producte sigui durader, i/o es pugui arreglar en el futur)
  • fabricació amb productes autòctons
  • i amb tot el procés de fabricació proper
  • de KM0, a Catalunya, Espanya i/o Europa
  • Biològic i ètic: que tractin be als animals i els productes no siguin manipul.lats genèticament, etc.
  • Etiquetat correcte
( A Alemanya des de fa temps s'etiqueta amb tota la informació detallada a cada producte, per exemple tens les dades de la granja on s'ha criat la vaca amb la que fan la pell de les teves sabates, i si no ha rebut un tracte ètic i correcte la persona no compra aquell producte).

Les botigues online faciliten als productors i fabricants poder vendre directament i sense intermediaris, cosa que redueix costos i preu, però no fa perdre en cap moment ni disseny, ni qualitat.

En aquest cas ficaré l'exemple de dos marques de sabates que fabriques i vénen directament, i que molts productors i frabicants, artesans, etc, podriem prendre exemple:


by lutxana


Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…