Ves al contingut principal

millennials barcelona postureo


Avui en dia els que tenim entre 40 i 18 anys i fem servir el mòbil i les xarxes socials diàriament ja tenim nom:
#millennials
(les altres persones són excluïts per la bretxa digital i viuen en un món sense conexió i sentit...
+ info http://www.dreig.eu/caparazon/2014/02/17/aprendizaje-social-millennials/

La comunicació en temps real (si no és en temps real no és comunicació) és imprescindible, tant en la vida social, com en la feina: hangout, whatsapp, sms, skype, messenger, facebook groups, twitter, etc; son eïnes que ara mateix "necessitem" per estar al dia i ser més productius a la nostre feina.

És molt més important avui en dia revisar el teu "info" de Facebook per saber com els va als teus, què els interessa, què han fet, etc, que no mirar les notícies o la sèrie que fan en "prime time" a la tv, total tot està gravat, manipul.lat, i es pot veure un altre moment:  no és rellevant.
Aquesta és la clau : la rellevància.

Perquè Vine  videos en 6 segons) no ha esdevingut tant viral com Instagram?
Ens preguntaven a la taula rodona del   al , , ,
[és tan poc conegut que algun listillo va fer un tweet dient que erem experts en vins!!!)
una mica si, tot s'ha de dir...
(no és per invertir menys diners, ni per oferir més o menys prestacions, sinó per que no és rellevant, no ha mogut mases per algun tema concret, immediat, de necessitat per al seu ús...
i si no hi ha res rellevant que es pugui comunicar per Vine què fem?
en inventem alguna cosa rellevant?
(estic donant pistes... O_o
Avantatges de ser Millennial:

+ Si no tens el CV a Linkedin ben emplenat i no tens gaire contactes tens un 50% menys de trobar feina...

+ Si saps fer servir les eïnes (apps, programes, xarxes, fòrums, blogs, gmail, sms, youtube, etc)  digitals d'Internet al ordinador, mòbil i tablet, segur que pots millorar la teva feina que ja tens, i tens més opcions a millorar en posició, contactes i personalment tens més coneixements a l'abast.

+ Pots cercar tu mateixa les fonts d'informació adients per creure't una notícia i no empassar-te tot el que diuen la majoria de polítics, periodistes, mitjans, etc (comprats per empreses).

+ Pots planificar i fer accions socials i culturals, projectar-te, promocionar-te, ampliar contactes, millorar vincles: amb les teves amigues, familia, els teus ligues, companys de feina, classe... tot si ells també són millennials... 
... etc...

+ Lligaràs més...
+ info: http://pijamasurf.com/2014/02/cuatro-expertos-te-aconsejan-como-volverte-deseable-en-sitios-de-citas-online/

Altres super poders que tenim:
+info: http://www.dreig.eu/caparazon/2013/11/14/generacion-z/
(en aquest article parla només dels nascuts als 90, però jo parlaria més aviat de la gent amb mentalitat dels 90, i amb ús diari de les xarxes socials i els dispositius mòbils...

Les entitats emprenedores i/o staturps que estàn a la onada també gaudeixen d'avantatges, com no tenir competència: 
+ info: http://www.marficom.com/la-competencia-ya-no-existe/

El més important ara mateix i fa uns 10 anys ja gairebé és el mític i tanmateix recent 

#postureo ...

(va nèixer amb myspace i sobretot fotolog

-. després dels fòrums, blogs, grups de msn, space hotmail, etc...
amb els FF, i la possibilitat  de rebre "likes", i "comments" dels teus adminadors, fans, minifans, del teu àmbit o no... artistes multidisciplinars... little gurús de tendències del #outfit i el #totallook... moda, cultura... #sexy lectores apassionades... escriptores...

i tot just va sorgir Facebook i la comunicació es va escampar a tothom... i amb Twitter arriba el temps real, online total, en directe de notícies, novetats i oportunitats (per comunicar)... #news de manera global... on un petit bateg d'ales de papallona a l'altre banda del món esdevé una crisi mundial en pocs minuts...  ( per això es diu així aquest blog: caçadora de papallones, coses que crearàn repercussió... i seràn virals... )  

Instagram... imatge
Yotube... vídeo...


i nèixen conceptes com els #socialmedia (abans era marketing online) #communitymanager... etc, noves fórmules, canals, tipus de públics, hàbits d'ús, activitats, tipus d'accions, tendències (gamificació? diferenciació?... #feedback ... noves feines...
de comunicació... del fer-ho be i fer-ho saber clàssic...
conceptes com #web3.0...
#hastag #TT (trending topic, "el que està de moda"...

I ara tot això a la ma, a qualsevol moment, quan vulguis... al teu mòbil i tablet... (per això és tant rellevant el Mobile World Capital Barcelona....

...tenim el món a l'abast de la ma, o del dit...

i què és el que ve?
allò que volem que vingui?
perquè el que també descobrim cada dia a Internet és la possibilitat d'aprendre de tot de manera lliure, i d'accedir a tot el món de manera immediata... i així podem:
saber, fer i fer-ho saber...

estem vivint un moment de canvis extraordinari...
que podem gaudir i aprofitar per crear noves idees de vida, models, estils, tècniques, accions,.
inclús podem inventar alguna cosa per no fer res més de profit la resta de la nostre vida...
i viure dels rèdits...

tenim tot a l'abast...
només cal començar... a caminar...

@lutxana






Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…