Ir al contenido principal

millennials barcelona postureo

Avui en dia els que tenim entre 40 i 18 anys i fem servir el mòbil i les xarxes socials diàriament ja tenim nom:
#millennials
(les altres persones són excluïts per la bretxa digital i viuen en un món sense conexió i sentit...
+ info http://www.dreig.eu/caparazon/2014/02/17/aprendizaje-social-millennials/

La comunicació en temps real (si no és en temps real no és comunicació) és imprescindible, tant en la vida social, com en la feina: hangout, whatsapp, sms, skype, messenger, facebook groups, twitter, etc; son eïnes que ara mateix "necessitem" per estar al dia i ser més productius a la nostre feina.

És molt més important avui en dia revisar el teu "info" de Facebook per saber com els va als teus, què els interessa, què han fet, etc, que no mirar les notícies o la sèrie que fan en "prime time" a la tv, total tot està gravat, manipul.lat, i es pot veure un altre moment:  no és rellevant.
Aquesta és la clau : la rellevància.

Perquè Vine  videos en 6 segons) no ha esdevingut tant viral com Instagram?
Ens preguntaven a la taula rodona del   al , , ,
[és tan poc conegut que algun listillo va fer un tweet dient que erem experts en vins!!!)
una mica si, tot s'ha de dir...
(no és per invertir menys diners, ni per oferir més o menys prestacions, sinó per que no és rellevant, no ha mogut mases per algun tema concret, immediat, de necessitat per al seu ús...
i si no hi ha res rellevant que es pugui comunicar per Vine què fem?
en inventem alguna cosa rellevant?
(estic donant pistes... O_o
Avantatges de ser Millennial:

+ Si no tens el CV a Linkedin ben emplenat i no tens gaire contactes tens un 50% menys de trobar feina...

+ Si saps fer servir les eïnes (apps, programes, xarxes, fòrums, blogs, gmail, sms, youtube, etc)  digitals d'Internet al ordinador, mòbil i tablet, segur que pots millorar la teva feina que ja tens, i tens més opcions a millorar en posició, contactes i personalment tens més coneixements a l'abast.

+ Pots cercar tu mateixa les fonts d'informació adients per creure't una notícia i no empassar-te tot el que diuen la majoria de polítics, periodistes, mitjans, etc (comprats per empreses).

+ Pots planificar i fer accions socials i culturals, projectar-te, promocionar-te, ampliar contactes, millorar vincles: amb les teves amigues, familia, els teus ligues, companys de feina, classe... tot si ells també són millennials... 
... etc...

+ Lligaràs més...
+ info: http://pijamasurf.com/2014/02/cuatro-expertos-te-aconsejan-como-volverte-deseable-en-sitios-de-citas-online/

Altres super poders que tenim:
+info: http://www.dreig.eu/caparazon/2013/11/14/generacion-z/
(en aquest article parla només dels nascuts als 90, però jo parlaria més aviat de la gent amb mentalitat dels 90, i amb ús diari de les xarxes socials i els dispositius mòbils...

Les entitats emprenedores i/o staturps que estàn a la onada també gaudeixen d'avantatges, com no tenir competència: 
+ info: http://www.marficom.com/la-competencia-ya-no-existe/

El més important ara mateix i fa uns 10 anys ja gairebé és el mític i tanmateix recent 

#postureo ...

(va nèixer amb myspace i sobretot fotolog

-. després dels fòrums, blogs, grups de msn, space hotmail, etc...
amb els FF, i la possibilitat  de rebre "likes", i "comments" dels teus adminadors, fans, minifans, del teu àmbit o no... artistes multidisciplinars... little gurús de tendències del #outfit i el #totallook... moda, cultura... #sexy lectores apassionades... escriptores...

i tot just va sorgir Facebook i la comunicació es va escampar a tothom... i amb Twitter arriba el temps real, online total, en directe de notícies, novetats i oportunitats (per comunicar)... #news de manera global... on un petit bateg d'ales de papallona a l'altre banda del món esdevé una crisi mundial en pocs minuts...  ( per això es diu així aquest blog: caçadora de papallones, coses que crearàn repercussió... i seràn virals... )  

Instagram... imatge
Yotube... vídeo...


i nèixen conceptes com els #socialmedia (abans era marketing online) #communitymanager... etc, noves fórmules, canals, tipus de públics, hàbits d'ús, activitats, tipus d'accions, tendències (gamificació? diferenciació?... #feedback ... noves feines...
de comunicació... del fer-ho be i fer-ho saber clàssic...
conceptes com #web3.0...
#hastag #TT (trending topic, "el que està de moda"...

I ara tot això a la ma, a qualsevol moment, quan vulguis... al teu mòbil i tablet... (per això és tant rellevant el Mobile World Capital Barcelona....

...tenim el món a l'abast de la ma, o del dit...

i què és el que ve?
allò que volem que vingui?
perquè el que també descobrim cada dia a Internet és la possibilitat d'aprendre de tot de manera lliure, i d'accedir a tot el món de manera immediata... i així podem:
saber, fer i fer-ho saber...

estem vivint un moment de canvis extraordinari...
que podem gaudir i aprofitar per crear noves idees de vida, models, estils, tècniques, accions,.
inclús podem inventar alguna cosa per no fer res més de profit la resta de la nostre vida...
i viure dels rèdits...

tenim tot a l'abast...
només cal començar... a caminar...

@lutxana






Entradas populares de este blog

películas de lesbianas

películas de lesbianas * si te apecete ver cine y que tenga relación con tu vida, si eres lesbiana y no quieres ver más películas de heteros y patriarcales, puedes ver las siguientes películas de lesbianas,  que aunque no son la verdad muy positivas, explican historias entre mujeres que tienen relaciones sexuales, se aman, o se odian y pasan por momentos dulces y agridulces, como cualquier otra persona... cada año van saliendo nuevos títulos que merecen la pena verse aunque sigamos esperando películas lésbicas más positivas y feministas, que traten temas de amor propio de lesbianas, más que anécdotas... queremos cine lésbico desacomplejado... (en esta lista de películas de lesbianas están las que están no todas las que lo son... es una lista que irá creciendo mientras vaya visualizando los films que faltan, aunque hay muchas que he visto y no están ... DUCK BUTTER 2018 Dos mujeres, insatisfechas con su vida amorosa, deciden hacer un pacto para pasar 24 horas jun...

Rituals de Sant Joan. NIT DE BRUIXES

Per Sant Joan, a part de tirar petards, també hi ha rituals per a fer.  Foc i fogueres -Saltar la foguera per purificar-se. -La tradició diu que si els enamorats salten una foguera set vegades agafats de les mans, seran feliços plegats la resta de les seues vides. -Era costum acostar-hi els infants per prevenir-los dels mals. -També com a mètode purificador, es llençaven objectes vells i cabeces d'alls per menjar-se-les després. -Si una brasa o una espurna toca la roba que porta una persona aquesta Nit, la persona es casarà abans que acabi l'any. -Tradicionalment es tiraven brases als pous per purificar l'aigua. -Les cendres, per la seua banda, tenen la capacitat de guarir els ulls de poll, les malalties de la pell, els grans de la cara, els eczèmes i eviten la suor de les mans. -Per guarir malalties o per fer forts els infants, hom s'acosta al foc o es passeja per damunt de les brases, ja que aquesta nit sembla que no cremen (millor no provar-ho). L...

videoclip el balcón de europa Pfusion by Lutxana

Nuevo Videoclip de la canción "El balcón de Europa" de Pfusion  by Lutxana art* https://www.youtube.com/watch?v=K7KEtVlhNiw&list=UUw6FsyeDPnviYsDiS7gERDg La idea surge de intentar recrear unos instantes de cotidianidad de los de los momentos íntimos y propios de una niña de 6 años de visita en casa de su visabuela una tarde de domingo, y el niño de 7 años. La canción podría inspirar muchas otras ideas, pero recordando el primer videoclip realizado para este mismo artista en 2012 con la canción "Helarte" con la misma niña entonces con solo 3 años y el niño de 4 años, y volver a visionarlos en una situación íntima ante la cámara, esta vez, en invierno, la primera vez era en verano, cobra un sentido especial, con la sensación de poder detener el tiempo por unos minutos de la vida de estas personas y transmitirlo junto a esta bella canción. En la primera ocasión la idea fue recrear una situación como de ensueño: cuando vas a la playa cuando eres pequ...