la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona




Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita.
El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana



Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...

potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...


a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...

així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...

a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils... i així...
després l'anunci d'un gran cotxe d'alta gamma... al que mai podràs aspirar si segueixes anant en metro...

altres anuncis emocionals diuen per exemple "implants dentals sense sorpresa"... volent dir que la competència enganya, cosa que està prohibida al nostre estat... parlar malament de la competència...

és un no parar... d'eslògans que directament ataquen a les persones de la ciutat i creant sentiments de culpa i intentar que fem donacions de diners..

aquí la meva col.lecció 











@lutxana