Ir al contenido principal

Maturalism: Publicitat sincera i atrevida per a societats madures.


Maturalism: Publicitat sincera i atrevida per a societats madures.

"El materialisme ha madurat". Sembla eh? Però no. No ho diu Karl Marx ultratomba. Ho diu Trendwatching i amb aquest concepte parla d'una nova societat en què les marques hauran de ser més arriscades i més agosarades per trobar el seu lloc entre una població que té més experiència, no es impressiona amb facilitat i es comunica amb altres persones com mai abans ho ha fet.

Tot això és el resultat d'un món on Internet ha permès que dos bilions de persones a tot el planeta puguin dir públicament el que vulguin. Un món en què la Xarxa ha introduït la transparència en les bases de les normes de joc i el liberalisme ha començat a campar lliurement en molts llocs del planeta.

Un planeta en què 38 països reconeixen el matrimoni gai o les unions civils del mateix sexe, entre ells Sud-àfrica i Argentina. Un de cada 7 matrimonis als EUA va ser interètnic o interracial el 2008. Tretze estats d'aquest país permeten la plantació i consum de marihuana amb finalitats mèdiques. El 25% dels nord-americans entre 18 i 29 anys no practica cap religió.

Un món així no es pot regir per les mateixes regles que hi havia al segle 20. Trendwatching l'anomena Maturialism (maduresa + materialisme) per això de conceptualitzar les coses i ordenar idees.

Aquest fenomen comportarà "sucoses oportunitats en els propers anys. Els consumidors madurs esperen una comunicació i una forma d'innovar sincera, amb personalitat i passió, i que, de vegades, sobrepassi els límits ".

Diu la companyia de recerca de tendències que en un context així les marques han de ser més agosarades i arriscar més. Un exemple? La recent campanya de Smint (Smint Em Hot), de DRAFTFCB, en què els caramels refrescants s'associen a productes eròtics. La marca regala espelmes aromàtiques de massatge, kits per pintar el cos amb chololate i altres productes sensuals a canvi d'una sèrie de codis de producte.


Exemple:


L'any passat, EUA marca de gelats Ben and Jerry's es va associar amb els defensors del matrimoni entre persones del mateix sexe Llibertat per Casar-se canviar el nom del seu sabor Chubby Hubby Hubby (cel).  Això va ser per celebrar la legalització del matrimoni entre persones del mateix sexe a Vermont.

links: + info:
http://www.yorokobu.es/2010/09/16/maturalism-publicidad-sincera-y-osada-para-sociedades-maduras/
http://trendwatching.com/briefing/

Lutxana*
www.lutxana.org

Entradas populares de este blog

películas de lesbianas

películas de lesbianas * si te apecete ver cine y que tenga relación con tu vida, si eres lesbiana y no quieres ver más películas de heteros y patriarcales, puedes ver las siguientes películas de lesbianas,  que aunque no son la verdad muy positivas, explican historias entre mujeres que tienen relaciones sexuales, se aman, o se odian y pasan por momentos dulces y agridulces, como cualquier otra persona... cada año van saliendo nuevos títulos que merecen la pena verse aunque sigamos esperando películas lésbicas más positivas y feministas, que traten temas de amor propio de lesbianas, más que anécdotas... queremos cine lésbico desacomplejado... (en esta lista de películas de lesbianas están las que están no todas las que lo son... es una lista que irá creciendo mientras vaya visualizando los films que faltan, aunque hay muchas que he visto y no están ... DUCK BUTTER 2018 Dos mujeres, insatisfechas con su vida amorosa, deciden hacer un pacto para pasar 24 horas jun...

💙 Masterclass *EMPLEO FUTURO * TENDENCIAS DIGITALES Judith Díaz Garcés

💙 Masterclass *EMPLEO FUTURO * TENDENCIAS DIGITALES Judith Díaz Garcés 💙 Masterclass EMPLEO FUTURO TENDENCIAS & NOVEDADES 2023 Profesora Judith Díaz Garcés Master Marketing Digital CIPSA Barcelona Bilbao LINK BLOG: https://cipsa.net/empleo-futuro/ Recupera en este link las Masterclas en directos de 2023: PLAYLIST 2023 MASTER MARKETING DIGITAL     • 2023 MARKETING DI...  

videoclip el balcón de europa Pfusion by Lutxana

Nuevo Videoclip de la canción "El balcón de Europa" de Pfusion  by Lutxana art* https://www.youtube.com/watch?v=K7KEtVlhNiw&list=UUw6FsyeDPnviYsDiS7gERDg La idea surge de intentar recrear unos instantes de cotidianidad de los de los momentos íntimos y propios de una niña de 6 años de visita en casa de su visabuela una tarde de domingo, y el niño de 7 años. La canción podría inspirar muchas otras ideas, pero recordando el primer videoclip realizado para este mismo artista en 2012 con la canción "Helarte" con la misma niña entonces con solo 3 años y el niño de 4 años, y volver a visionarlos en una situación íntima ante la cámara, esta vez, en invierno, la primera vez era en verano, cobra un sentido especial, con la sensación de poder detener el tiempo por unos minutos de la vida de estas personas y transmitirlo junto a esta bella canción. En la primera ocasión la idea fue recrear una situación como de ensueño: cuando vas a la playa cuando eres pequ...