Ir al contenido principal

sobre l'enfonsament de Facebook, jo no sóc tonta!

*Comentaris després de la lectura de la Profecia de l'enfonsament de Facebook, 
link: http://www.yorokobu.es/mi-profecia-sobre-el-inminente-hundimiento-de-facebook/comment-page-2/#comment-11884


Molt bona previsió després de conèixer a Google +,el mateix deien després de sorgir Buzz, ...són els mateixos que van pronosticar la mort de Myspace?

 ...
Myspace va estar a un pas de l'abisme ... però manté 63. Milions d'users. ..és la xarxa amb més usuaris amb continguts de referència: art, foto, música, moda, etc.


*Una imatge val més que mil paraules:


Facebook (700 milions d'usuaris) es menja als seus fills.


Facebook va néixer per mostrar fotos, arrel del sorgiment de les càmeres de fotos digitals (la gent normal es distreu mirant les fotos de la resta).


El model va ser copiat arran de l'space de hotmail unint-lo a un xat estil al del messenger (actualment manté 350 milions d'usuaris) 
En un temps es van crear molts  "grups" msn que s'utilitzaven molt entre universitaris, equips esportius, clubs, etc, com a pàgines menors gratuïtes de comunicació, però amb càrrega limitada de fotografies.


En sí la mort temporal de hotmail va ser el seu límit de capacitat d'enviament d'emails, d'arxius, compartiment (web 3.0), coses que ha superat altament Gmail.


Ara Gmail ha registrat mil milions d'usuaris únics aquest maig del 2011;  Yahoo 630 aprox, sobretot gràcies a Flickrt.


Facebook i la resta de xarxes socials s'utilitzen actualment per vendre i comunicar-se de manera alternativa a la manera tradicional. 


Ara s'ha de tenir en compte realment la persona, l'ésser humà, el seu entorn cultural, les seves inquietuds polítiques, socials,i alhora treballar  sense fer malbé el planeta 


Ara als publicistes de tota la vida els rebenta adonar-se que una xavala sense llicenciar sap mil vegades més que ells de tot: de tendències, de teoria del color, d'aplicacions, dispositius, etc ...clar ells saben més de vins bons, de restaurants d'elit, d'esquiar, de velers, o fins i tot de golf .. (i coses que no vaig a esmentar) perquè ja sabem com es signaven i se signen els contractes en SP.

La cosa és que són aquests petits dictadors els que tenen encara la paella pel mànec i suen tinta negra quan al contractar a aquests joves, de becaris i sense sou, els escolten com els parlen amb  totes les paraulotes de les que ells no ténen ni P.idea.


És genial veure com les multinacionals es mengen la seva pròpia merda consumista, en un lloc anomenat Internet, amb patates calentes capitalistes. 
Com intenten posar-se una cara bona o careta agradable per mostrar-se amb bona pinta per Internet, quan tothom sap que és un llop xungo, molt xungo.


S'ha acabat la ignorància gràcies a Internet, ara ho pots saber tot i en el moment que vulguis i gratis a Internet ...


Per a què es necessitarà la publicitat (4 P Marketing:Preu, Producte, Distribució i Comunicació) d'abans en un món sense petroli per a transportar (distribuïr) productes? 
(per exemple).


Així crec que hem de buscar crear i treballar al màxim per Internet, evitant consumir paper, plàstics, matèries primeres, combustibles i materials al mínim (decreixement).


Ara el que compta és la Publicitat Creativa 2.0: qualsevol empresa que vulgui vendre alguna cosa a partir d'ara haurà de tenir en compte aquí i arreu el següents paràmetres: Jo no sóc tonta!


Decreixement ( o reduïr el Caliyuga)*


Zero consumisme: no comprar res que  no sigui imprescindible.


Si es compra alguna cosa tenir en compte:


Reutilització / Reciclatge I Reparació.


Km0: producció que redueixi o elimini al mínim tota despesa en distribució i transport.
Així aquí entren tot tipus de productes i serveis intangibles que  es creein a Internet així com: aplicacions en el núvol, 
serveis de venda B2B online, tot tipus de documents i acreditacions online, comandes de menjar, etc.


Productes gratuïts de lliure ús i servei: mitjans de comunicació lliures, televisió lliure, plataformes de llibres online, cine online, software lliure, etc.


Energies renovables: reduïr i eliminar poc a poc l'ús del petroli, gas (energies fòssils) i proliferació i invenció de energia solar, elòlica, biològica (reutilització de residus d'ús humà), ecològiques que no facin malbé el medi ambient, etc.


Model identitari igualatori: evitar model patriarcal i masclista.
Persones sense etiquetes de sexe, models de conducta, religió ni política, persones sense representants, individuals i responsables, i sobretot lliures en tots els seus pensaments i accions.

AUTO eLEARNING /ALTERNATIVES: Decreixement.

HOME* DOCUMENTAL SOBRE CANVI CLIMÀTIC I RECURSOS ECOLÒGIS DE LA TERRA
http://www.youtube.com/watch?v=SWRHxh6XepM

OBSOLESCENCIA PROGRAMADA* CONSUMISME / PRODUCTES / CAPITALISME
http://www.rtve.es/noticias/20110104/productos-consumo-duran-cada-vez-menos/392498.shtml

REALIDAD PARALELA
http://vimeo.com/8695330

Entradas populares de este blog

películas de lesbianas

películas de lesbianas * si te apecete ver cine y que tenga relación con tu vida, si eres lesbiana y no quieres ver más películas de heteros y patriarcales, puedes ver las siguientes películas de lesbianas,  que aunque no son la verdad muy positivas, explican historias entre mujeres que tienen relaciones sexuales, se aman, o se odian y pasan por momentos dulces y agridulces, como cualquier otra persona... cada año van saliendo nuevos títulos que merecen la pena verse aunque sigamos esperando películas lésbicas más positivas y feministas, que traten temas de amor propio de lesbianas, más que anécdotas... queremos cine lésbico desacomplejado... (en esta lista de películas de lesbianas están las que están no todas las que lo son... es una lista que irá creciendo mientras vaya visualizando los films que faltan, aunque hay muchas que he visto y no están ... DUCK BUTTER 2018 Dos mujeres, insatisfechas con su vida amorosa, deciden hacer un pacto para pasar 24 horas jun...

💙 Masterclass *EMPLEO FUTURO * TENDENCIAS DIGITALES Judith Díaz Garcés

💙 Masterclass *EMPLEO FUTURO * TENDENCIAS DIGITALES Judith Díaz Garcés 💙 Masterclass EMPLEO FUTURO TENDENCIAS & NOVEDADES 2023 Profesora Judith Díaz Garcés Master Marketing Digital CIPSA Barcelona Bilbao LINK BLOG: https://cipsa.net/empleo-futuro/ Recupera en este link las Masterclas en directos de 2023: PLAYLIST 2023 MASTER MARKETING DIGITAL     • 2023 MARKETING DI...  

videoclip el balcón de europa Pfusion by Lutxana

Nuevo Videoclip de la canción "El balcón de Europa" de Pfusion  by Lutxana art* https://www.youtube.com/watch?v=K7KEtVlhNiw&list=UUw6FsyeDPnviYsDiS7gERDg La idea surge de intentar recrear unos instantes de cotidianidad de los de los momentos íntimos y propios de una niña de 6 años de visita en casa de su visabuela una tarde de domingo, y el niño de 7 años. La canción podría inspirar muchas otras ideas, pero recordando el primer videoclip realizado para este mismo artista en 2012 con la canción "Helarte" con la misma niña entonces con solo 3 años y el niño de 4 años, y volver a visionarlos en una situación íntima ante la cámara, esta vez, en invierno, la primera vez era en verano, cobra un sentido especial, con la sensación de poder detener el tiempo por unos minutos de la vida de estas personas y transmitirlo junto a esta bella canción. En la primera ocasión la idea fue recrear una situación como de ensueño: cuando vas a la playa cuando eres pequ...