Ves al contingut principal

sobre l'enfonsament de Facebook, jo no sóc tonta!

*Comentaris després de la lectura de la Profecia de l'enfonsament de Facebook, 
link: http://www.yorokobu.es/mi-profecia-sobre-el-inminente-hundimiento-de-facebook/comment-page-2/#comment-11884


Molt bona previsió després de conèixer a Google +,el mateix deien després de sorgir Buzz, ...són els mateixos que van pronosticar la mort de Myspace?

 ...
Myspace va estar a un pas de l'abisme ... però manté 63. Milions d'users. ..és la xarxa amb més usuaris amb continguts de referència: art, foto, música, moda, etc.


*Una imatge val més que mil paraules:


Facebook (700 milions d'usuaris) es menja als seus fills.


Facebook va néixer per mostrar fotos, arrel del sorgiment de les càmeres de fotos digitals (la gent normal es distreu mirant les fotos de la resta).


El model va ser copiat arran de l'space de hotmail unint-lo a un xat estil al del messenger (actualment manté 350 milions d'usuaris) 
En un temps es van crear molts  "grups" msn que s'utilitzaven molt entre universitaris, equips esportius, clubs, etc, com a pàgines menors gratuïtes de comunicació, però amb càrrega limitada de fotografies.


En sí la mort temporal de hotmail va ser el seu límit de capacitat d'enviament d'emails, d'arxius, compartiment (web 3.0), coses que ha superat altament Gmail.


Ara Gmail ha registrat mil milions d'usuaris únics aquest maig del 2011;  Yahoo 630 aprox, sobretot gràcies a Flickrt.


Facebook i la resta de xarxes socials s'utilitzen actualment per vendre i comunicar-se de manera alternativa a la manera tradicional. 


Ara s'ha de tenir en compte realment la persona, l'ésser humà, el seu entorn cultural, les seves inquietuds polítiques, socials,i alhora treballar  sense fer malbé el planeta 


Ara als publicistes de tota la vida els rebenta adonar-se que una xavala sense llicenciar sap mil vegades més que ells de tot: de tendències, de teoria del color, d'aplicacions, dispositius, etc ...clar ells saben més de vins bons, de restaurants d'elit, d'esquiar, de velers, o fins i tot de golf .. (i coses que no vaig a esmentar) perquè ja sabem com es signaven i se signen els contractes en SP.

La cosa és que són aquests petits dictadors els que tenen encara la paella pel mànec i suen tinta negra quan al contractar a aquests joves, de becaris i sense sou, els escolten com els parlen amb  totes les paraulotes de les que ells no ténen ni P.idea.


És genial veure com les multinacionals es mengen la seva pròpia merda consumista, en un lloc anomenat Internet, amb patates calentes capitalistes. 
Com intenten posar-se una cara bona o careta agradable per mostrar-se amb bona pinta per Internet, quan tothom sap que és un llop xungo, molt xungo.


S'ha acabat la ignorància gràcies a Internet, ara ho pots saber tot i en el moment que vulguis i gratis a Internet ...


Per a què es necessitarà la publicitat (4 P Marketing:Preu, Producte, Distribució i Comunicació) d'abans en un món sense petroli per a transportar (distribuïr) productes? 
(per exemple).


Així crec que hem de buscar crear i treballar al màxim per Internet, evitant consumir paper, plàstics, matèries primeres, combustibles i materials al mínim (decreixement).


Ara el que compta és la Publicitat Creativa 2.0: qualsevol empresa que vulgui vendre alguna cosa a partir d'ara haurà de tenir en compte aquí i arreu el següents paràmetres: Jo no sóc tonta!


Decreixement ( o reduïr el Caliyuga)*


Zero consumisme: no comprar res que  no sigui imprescindible.


Si es compra alguna cosa tenir en compte:


Reutilització / Reciclatge I Reparació.


Km0: producció que redueixi o elimini al mínim tota despesa en distribució i transport.
Així aquí entren tot tipus de productes i serveis intangibles que  es creein a Internet així com: aplicacions en el núvol, 
serveis de venda B2B online, tot tipus de documents i acreditacions online, comandes de menjar, etc.


Productes gratuïts de lliure ús i servei: mitjans de comunicació lliures, televisió lliure, plataformes de llibres online, cine online, software lliure, etc.


Energies renovables: reduïr i eliminar poc a poc l'ús del petroli, gas (energies fòssils) i proliferació i invenció de energia solar, elòlica, biològica (reutilització de residus d'ús humà), ecològiques que no facin malbé el medi ambient, etc.


Model identitari igualatori: evitar model patriarcal i masclista.
Persones sense etiquetes de sexe, models de conducta, religió ni política, persones sense representants, individuals i responsables, i sobretot lliures en tots els seus pensaments i accions.

AUTO eLEARNING /ALTERNATIVES: Decreixement.

HOME* DOCUMENTAL SOBRE CANVI CLIMÀTIC I RECURSOS ECOLÒGIS DE LA TERRA
http://www.youtube.com/watch?v=SWRHxh6XepM

OBSOLESCENCIA PROGRAMADA* CONSUMISME / PRODUCTES / CAPITALISME
http://www.rtve.es/noticias/20110104/productos-consumo-duran-cada-vez-menos/392498.shtml

REALIDAD PARALELA
http://vimeo.com/8695330
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…