seducció neuromarketing
Ana María Olabuenaga CEO Olabuenaga Chemistri. Conferència al "Reto Negocios UDLAP 2013"
Les dones compren el 85% de tot allò que es produeix al món.
Som les proveïdores de la casa. Comprem per amor, no per a nosaltres. Comprem el 75% medicaments, comprem el 55% dels cotxes, i influïm en la compra de l'altre 45%. Comprem la roba als homes, marits, fills, familiars, etc (hi ha ara més Metrosexuals que prenen les seves decisicions de compra, però solen ser més consumidors que compradors).
Les dones som les especialistes en la compra.
#shopping
"Les mans pintades a les parets de les cavernes són de dones que decoraven la casa, mentre l'home s'anava a caçar el mamut."
Química cerebral femenina: "hormones"
+ serotonina
[es segrega quan es genera una necessitat pensada i parlada i el marketing ara està estudiant com fomentar-la...en situacions critiques... sorgeix]
+ adrenalina (ressolució pràctica) i també + oxitocina (parlar i cercar ajuda amb altres
+ progesterona (el ohhh al veure o sentir coses tendres, humanes, maternals, etc...
+ visió perifèrica tot el temps, intentant veure globalment, tot, estem atentes a tot el nostre entorn
+ Les dones ens reunim per parlar de coses, per compartir, per dialogar, pensant sempre en els objectius, la competència
+ Gran memòria femenina, de les dones, tenim molta memòria
+ davant d'un conflicte: sempre pensem en conjunt, en el grup
+ som generoses: ens entreguem i donem tot per els altres
+ càlcul de la despesa a casa, pensant sempre en l'estalvi
+ existeix sempre la part femenina, la de sentir-te atractiva, manetint la nostre vanitat, fruit de la nostre inseguretat, cerquem més seguretat (les dones ens volem seguir sentint sempre atractives)
+ les dones ens emocionem amb la bellesa i la sensibilitat de l'art, la delicadesa, els sentiments
+ ens decidim quan veiem competència (sobretot en l'amor, fomentar una pel de gelosia sempre va be...
+ les dones no estem disposades a mantenir per que si una relació, o si la tenim ficar-la a posar-la al segon pla, la familia i/o fills (a 50 sombras de Grey: surt la dona i la seva sexualitat, però al final es casa)
Quan fan la pregunta trampa:
Com em veus? Com em queda? M'estimes?
Respostes correctes:
M'estimes?
+ com no et podria estimar a tu...
Com em veus?
+ sempre ets guapa, divertida, genial, elegant, preciosa
(ara t'has d'humiliar)
+ qui era jo avans de coneixer-te..
Com em queda?
+ sempre et veus molt be, però avui en particular estàs super sexy, despampanant, com una actriu de cinema....
i prima...
+ ets intel·ligent, original, creativa, moderna, transgresora, diferent...
etc
by @lutxana
www.lutxana.es