Ves al contingut principal

això és el que passa per no llegir les notícies a l'estiu*

això és el que passa per no llegir les notícies a l'estiu*

que no t'enteres de coses importants que passen... 

per exemple hi haurà bailaores que ficaràn als tag's dels seus anuncis a Google d'en Farruquito per que els redireccionin el públic interessat en ballar flamenc "a salto de mata"...

i serà més dificil trobar el verdader Farruquito!

París

Els anunciants de Google podran fer servir les marques rivals com a paraules clau

Actualitzat a les 18:52 h   04/08/2010

Google canviarà a partir del setembre la política d'anuncis que té a gran part d'Europa. La novetat principal és que els anunciants podran comprar les marques registrades dels seus competidors com a paraula clau, per tal que quan l'usuari faci un cerca, la seva empresa o servei aparegui als enllaços patrocinats. Marques com Louis Vuitton es van queixar que aquesta política les perjudicava, però la justícia europea va donar la raó al gegant d'internet, que, amb el canvi, equipara la política d'anuncis que té a Europa amb la dels EUA i la Gran Bretanya.

TancaLa mare dels ous de la qüestió és el sistema d'anuncis Google AdWords. Fins ara, les marques registrades podien demanar a Google que, quan algú fes a cerca a internet amb el nom de la marca, als anuncis que apareixen al costat no hi constessin els enllaços de cap altre anunciant.

La nova política, que s'ha anunciat aquest dimecres a París, permet que qualsevol anunciant pugui pagar per fer servir la marca registrada com a paraula clau per potenciar el seu anunci, és a dir, que quan l'usuari faci una cerca el seu producte o servei aparegui en un bon lloc dels enllaços patrocinats, encara que no es correspongui amb la marca pròpiament dita. Google hi obté un negoci molt rendible perquè ven la paraula clau al millor postor.

Per exemple, abans Renault podia demanar a Google que retirés els anuncis de rivals o de venedors de cotxes perquè no apareguessin quan l'usuari fes una cerca amb la paraula "Renault". Amb el nou sistema, Google només retirarà els enllaços patrocinats en cas que suposin confusió per als usuaris.

El rerefons del canvi és la sentència del Tribunal de Justícia Europeu, que va determinar que Google no vulnerava la llei venent marques registrades com a paraules clau.

+ info:
http://www.3cat24.cat/noticia/799146/societat/Els-anunciants-de-Google-podran-fer-servir-les-marques-rivals-com-a-paraules-clau
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…