Ves al contingut principal

les dues cares de la barcelona del cinema*de woody allen a iñárritu...

 les dues cares de la barcelona del cinema*
de woody allen a iñárritu ...

*amb la mateixa cara, Bardem, surt, a les dues películes que darrerament  ténen com a ciutat "fetitx" Barcelona.
Biutiful, Alejandro González Iñárritu
http://www.biutifuloficial.com/


Vicky Cristina Barcelona, Woody Allen,
http://www.vickycristinabarcelonalapelicula.es/ 

D'un artista que cerca la xispa a la Barcelona cool i progre, de bons àpats, de entorns bucòlics i bohemis, de nits i dies plens de moments únics,  inspiradors i ideals per fotografiar; a un home sense origen ni destí, lligat a les màfies que tremolen en totes les cantonades de la ciutat condal, amb bastanta evidència, denunciant així la situació de molts immigrants.


Immigrants i turistes.

Molts immigrants arriben a Barcelona fent-se passar per turistes i/o estudiants.
Tothom en parla, tothom ho sap.
Ara fins hi tot n'hi ha dels anomenats "turistes okupes", que arriben de visita als nous llocs okupats de la ciutat.

Turistes que dónen feina als taxistes, hoteleres, cuiners, cambrers...
(molts d'aquests són immigrants...


Un turista també pot arribar a Barcelona i pot acabar siguent un "immigrant".

Quina imatge ténen de Barcelona arreu del món?
Una ciutat cosmopolita, de sempre...
Una ciutat amb les portes obertes per a tothom, plena de dissenyadors, d'artistes...
De músics...
De dansaires...
D'escriptors i escriptores...
D'actors!


De treballadors, de somiatruites, de creadors i creatives... de botigers, de anarquistes, "rojos"!

Barcelona és la ciutat amb més llibertats individuals establertes...
però també és una ciutat on les persones som perseguides per la policia urbana...
manada pels polítics... multes per beure cervessa al carrer, multa per tot...


En comptes de ficar multes als que pixen... haurien de ficar lavabos  a totes les estacions de Metro, Bus i Rodalies, oberts tota la nit... per exemple, i ja no hi hauria aquest problema...


La gent volem viure a Barcelona, volem conviure, volem compartir... i fluir...
perquè encara que ho intentin evitar els "prohibicionistes"... la ciutat flueix...
perquè són els  mercuris (la comunicació) i atenea (la inteligencia)...els seus déus grecs...
que vetllen per ella per sempre...


Va ser la primera ciutat bombardejada des de l'aire pels franquistes...
aquell dia en que van assassinar a centenars de nens a la plaça de Sant Felip Neri...
Què volien destruir? Dons la llibertat innata que flueix a Barcelona...




Sí és una ciutat plena d'actors, que volen ser una Persona.
***


Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…