Ves al contingut principal

El Govern apuja sous en plenes retallades.

El Govern apuja sous en plenes retallades.

Publicado en e-noticies.
Els responsables de les oficines dels delegats territorials de la Generalitat passen a cobrar 10.000 euros més anuals de complement específic. Segons un resolució publicada al Diari Oficial de la Generalitat del 15 d’abril, s’ha modificat a l’alça el sou dels responsables de les oficines dels 7 delegats territorials.
En aquesta resolució (PRE/905/2011) es produeix una requalificació dels llocs que tenen caràcter eventual del Grup A, nivell de complement de destinació 24 i complement específic de 20.087,40 euros a nivell de complement de destinació 30 i complement específic de 30.779,76 euros anuals.
En realitat, però, l’augment és molt superior, ja que al complement específic cal sumar-hi el nivell i el grup. Ara cobraran 74.644,33 euros anuals en total, quasi el doble dels 40.320,69 que han tingut com a retribució fins ara.
Fonts de la Generalitat han explicat a e-notícies que aquest increment de més de 10.000 euros anuals es deu a que el Govern “ha aprimat l’estructura d’eventuals de les delegacions a la meitat o més, i s’han equiparat els nivells, nivells que alguns ja tenien d’anteriors legislatures,”. Les delegacions han passat de tenir 14 a 7 eventuals, però l’equiparació de nivells salarials, que fins ara no era la mateixa per a tots els eventuals, s’ha fet a l’alça.
Per la seva banda, el portaveu del PPC al Parlament, Enric Millo, ha denunciat “la contradicció i l’engany” del Govern de CiU que “està retallant serveis bàsics de les persones i alhora puja sous de personal eventual”. També ha instat el Govern a donar “explicacions raonables de la pujada de sous en temps de crisi”.
“Volem saber com justifiquen aquesta incoherència, si es que té cap tipus de justificació”, ha assenyalat el portaveu. Per aquest motiu el PPC ha presentat preguntes escrites al Parlament de Catalunya. En aquest sentit demana saber també si han canviat les funcions i “responsabilitats d’aquestes persones”.

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…