Ves al contingut principal

first kiss art i publicitat moderna

Promoció, publicitat moderna i art:
El darrer video viral "First Kiss" ha estat un creat per amor a l'art per una realitzadora i una colega seva, que resulta ser cantant, i s'ha fet servir per promocionar el seu nou disc i una marca de roba.

'First Kiss'

I què? Dons que mola el video està ben fet, el motiu, ja n'han sorgit paròdies més estimulants, i sobretot a estat molt viral i ha catapultat als seus protagonistes a la fama en temps real.

I dons? si és art per art mola, si és publicitat, ens sentim enganyades.

Però ara és fàcil caure en el parany, i sentir-se enganyada pel pseudo art publicitari emocional, que vol arrelar-se en captar la part interior sensible de les persones humanes, com ho ha volgut fer, d'alguna maner sempre, l'art, però aquesta vegada a canvi dels teus diners, la teva prescripció a les xarxes socials, al compartir-la, etc.

Actualment l'art no te on caure mort, no te pare ni mare, ni sentit, com fins ara, i aquesta crisi d'identitat sorgeix amb l'inodor de Duchamp:
Marcel Duchamp, ‘Fountain’ 1917, replica 1964
© Succession Marcel Duchamp/ADAGP, Paris and DACS, London 2002

Com artista de naixement i de familia d'artistes desconegudes puc parlar sense cap propietat ni cap dret sobre la crisi de l'art modern, de la identitat i del què.

Art (definició) És art fer el que sigui com sigui sense finalitat econòmica.

Als anys 70 i abans els artistes cercaven emocionar amb l'art d'una manera o una altre, però tocar l'ànima, d'alguna manera.
I com artista puc sentir quan toco l'ànima a algú amb alguna cosa que faig... i és una sensació que agrada molt, emociona, i et conecta amb la terra, amb el planeta i dóna sentit d'alguna manera a la meva existència...


Andy Warhol - Marilyn Monroe
 font http://www.goldmarkart.com/marilyn-monroe-8.html

Als anys 80 l'art es va vendre amb Andy Warhol i la popularització de l'art... i no en tinc res en contra, només ho exposo... a  mi m'encanta la serigrafia en semitonalitats de Marilyn, va ser més de 5 anys sobre el meu cap al meu llit... potser això el que em va influenciar per crear les meves primeres #Dandeegirls en blanc i negre...

Moonlight Shadows by Lutxana art* serie BCNoir girls* www.lutxana.org

Ara l'art és per vendre, no te sentir fer res, per dir res, ni per acumular bastidors pintats a casa, per què? per a qui?

Les cançons amb link a Spotify saben a derrota i a mel... (mel és un cantant genial que no hi és a Spotify...

Tot és per vendre... 
Inclús el teu temps de vida...
i és el que li dóna sentit a tot a la fi, és una xarxa, sense fi...
sense remei...
i seguir rodant...

i veure com llueixen les pintures, les fotografies a les parets, les màscares... i com la gent sent o  no, o només passa el seu temps d'oci... mentres no te res millor a fer... 

sembla tot un què sense empatia, ni emoció ni passió...

El divendres passat vaig fer un auto bodypaint a un centre civic del barri d'Horta de Barcelona (Casal de la Font d'en Fargues) amb una amiga que va cantar i tocar mentres em pinto... 
no va venir a veure'ns ningú conegut...

Al sortit a fumar uns homes d'uns 50 anys em van preguntar:

- que què volia dir amb allò:
li vaig dir que res, que només és experimental...
- que quan cobro per fer allò:
res...
- que si no em donava vergonya (cosa) actuar davant de tanta gent...
no penso en l'altre gent, penso en el que sento jo...

i van girar-se i van dir gràcies per respondre... i van seguir parlant de les carreres de cotxes que començaven a l'endemà...


avui sento que sóc tot allò que el meu pare odia que sigui...
i que ell d'alguna manera ha intentat evitar que sigui...
però tot hi això m'ha recolçat a la seva manera... 
i aquí estic... i això sóc*
(feliç dia a les filles que suporten als seus pares...
@lutxana
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…