Ir al contenido principal

first kiss art i publicitat moderna

Promoció, publicitat moderna i art:
El darrer video viral "First Kiss" ha estat un creat per amor a l'art per una realitzadora i una colega seva, que resulta ser cantant, i s'ha fet servir per promocionar el seu nou disc i una marca de roba.

'First Kiss'

I què? Dons que mola el video està ben fet, el motiu, ja n'han sorgit paròdies més estimulants, i sobretot a estat molt viral i ha catapultat als seus protagonistes a la fama en temps real.

I dons? si és art per art mola, si és publicitat, ens sentim enganyades.

Però ara és fàcil caure en el parany, i sentir-se enganyada pel pseudo art publicitari emocional, que vol arrelar-se en captar la part interior sensible de les persones humanes, com ho ha volgut fer, d'alguna maner sempre, l'art, però aquesta vegada a canvi dels teus diners, la teva prescripció a les xarxes socials, al compartir-la, etc.

Actualment l'art no te on caure mort, no te pare ni mare, ni sentit, com fins ara, i aquesta crisi d'identitat sorgeix amb l'inodor de Duchamp:
Marcel Duchamp, ‘Fountain’ 1917, replica 1964
© Succession Marcel Duchamp/ADAGP, Paris and DACS, London 2002

Com artista de naixement i de familia d'artistes desconegudes puc parlar sense cap propietat ni cap dret sobre la crisi de l'art modern, de la identitat i del què.

Art (definició) És art fer el que sigui com sigui sense finalitat econòmica.

Als anys 70 i abans els artistes cercaven emocionar amb l'art d'una manera o una altre, però tocar l'ànima, d'alguna manera.
I com artista puc sentir quan toco l'ànima a algú amb alguna cosa que faig... i és una sensació que agrada molt, emociona, i et conecta amb la terra, amb el planeta i dóna sentit d'alguna manera a la meva existència...


Andy Warhol - Marilyn Monroe
 font http://www.goldmarkart.com/marilyn-monroe-8.html

Als anys 80 l'art es va vendre amb Andy Warhol i la popularització de l'art... i no en tinc res en contra, només ho exposo... a  mi m'encanta la serigrafia en semitonalitats de Marilyn, va ser més de 5 anys sobre el meu cap al meu llit... potser això el que em va influenciar per crear les meves primeres #Dandeegirls en blanc i negre...

Moonlight Shadows by Lutxana art* serie BCNoir girls* www.lutxana.org

Ara l'art és per vendre, no te sentir fer res, per dir res, ni per acumular bastidors pintats a casa, per què? per a qui?

Les cançons amb link a Spotify saben a derrota i a mel... (mel és un cantant genial que no hi és a Spotify...

Tot és per vendre... 
Inclús el teu temps de vida...
i és el que li dóna sentit a tot a la fi, és una xarxa, sense fi...
sense remei...
i seguir rodant...

i veure com llueixen les pintures, les fotografies a les parets, les màscares... i com la gent sent o  no, o només passa el seu temps d'oci... mentres no te res millor a fer... 

sembla tot un què sense empatia, ni emoció ni passió...

El divendres passat vaig fer un auto bodypaint a un centre civic del barri d'Horta de Barcelona (Casal de la Font d'en Fargues) amb una amiga que va cantar i tocar mentres em pinto... 
no va venir a veure'ns ningú conegut...

Al sortit a fumar uns homes d'uns 50 anys em van preguntar:

- que què volia dir amb allò:
li vaig dir que res, que només és experimental...
- que quan cobro per fer allò:
res...
- que si no em donava vergonya (cosa) actuar davant de tanta gent...
no penso en l'altre gent, penso en el que sento jo...

i van girar-se i van dir gràcies per respondre... i van seguir parlant de les carreres de cotxes que començaven a l'endemà...


avui sento que sóc tot allò que el meu pare odia que sigui...
i que ell d'alguna manera ha intentat evitar que sigui...
però tot hi això m'ha recolçat a la seva manera... 
i aquí estic... i això sóc*
(feliç dia a les filles que suporten als seus pares...
@lutxana

Entradas populares de este blog

💙 Masterclass *EMPLEO FUTURO * TENDENCIAS DIGITALES Judith Díaz Garcés

💙 Masterclass *EMPLEO FUTURO * TENDENCIAS DIGITALES Judith Díaz Garcés 💙 Masterclass EMPLEO FUTURO TENDENCIAS & NOVEDADES 2023 Profesora Judith Díaz Garcés Master Marketing Digital CIPSA Barcelona Bilbao LINK BLOG: https://cipsa.net/empleo-futuro/ Recupera en este link las Masterclas en directos de 2023: PLAYLIST 2023 MASTER MARKETING DIGITAL     • 2023 MARKETING DI...  

Neix el retro-grunge*

*Grunge. Estètica. Curt Cobain. Retalls de texans. Neix el retro-grunge als nostres carrers. L’apocalipsi de la moda. Ja no tornarem a comprar roba, recuperarem tot allò que tenim a l’armari oblidat, quant més diferent i original siguis...millor... Revival... cada vegada amb menys distàncies... extinció de les cadenes de moda... ja no hi ha temporades (canvi climàtic que potser ells han contribuït a conrear... Perquè tinc més ganes d’anar a l’armari de la meva mare i/o pare a veure que hi trobo que pugui recuperar... que anar al H&M a veure com se’ls acaben les idees...és real...

películas de lesbianas

películas de lesbianas * si te apecete ver cine y que tenga relación con tu vida, si eres lesbiana y no quieres ver más películas de heteros y patriarcales, puedes ver las siguientes películas de lesbianas,  que aunque no son la verdad muy positivas, explican historias entre mujeres que tienen relaciones sexuales, se aman, o se odian y pasan por momentos dulces y agridulces, como cualquier otra persona... cada año van saliendo nuevos títulos que merecen la pena verse aunque sigamos esperando películas lésbicas más positivas y feministas, que traten temas de amor propio de lesbianas, más que anécdotas... queremos cine lésbico desacomplejado... (en esta lista de películas de lesbianas están las que están no todas las que lo son... es una lista que irá creciendo mientras vaya visualizando los films que faltan, aunque hay muchas que he visto y no están ... DUCK BUTTER 2018 Dos mujeres, insatisfechas con su vida amorosa, deciden hacer un pacto para pasar 24 horas juntas