Ir al contenido principal

social join venture socialmedia




pla de marketing 2014 online & offline
social join venture #socialmedia united
@lutxana


#joinventure: unió, fusió, per la millora de forces, entitats i persones, per millorar plegats.
+ info: http://en.wikipedia.org/wiki/Joint_venture

1. Si ja coneixes les eïnes de socialmedia i las saps fer servir:

Xarxes Socials:
  • Horitzontals: facebook, twitter, instagram, pinterest, issuu, foursquare, vine, youtube, google +, viadeo, tumblr, flickrt, etc.
  • Verticals: linkedin, spotify, etc.
  • Fòrums, sector i generals, altres sectors.
  • Blogs, sector i generals.
  • Mitjans online i webs líders d'opinió sector i generals. Premsa especialitzada offline.
  • Anuncis online (free and adwords, facebook youtube, display, banners, spotify, radio, premsa)
Saps com avaluar-les?
+ Google analythics.

2.  Ara has d'establir els teus objectius a mitg i llarg plaç:

+ Objectius independents per a la teva entitat i / o marca personal.

+ Objectius col.lectius... 
per generar benefici i riquesa, a la teva entitat i a la societat...
amb filosofia "blue ocean strategy" millora de l'entorn...
(això si ja va prou be l'organització en l'àmbit intern, recursos humans humans de veritat).

Respón als clàssics de la Filosofia del Marketing:
  • Què?
  • Qui?
  • Com?
  • Perquè?

4PDPD 
Producte +  Distribució + Públics+ Divulgació (viral)


3. Coneixes els teus públics?
  • Interns i Externs.
  • Tens bones relacions, vincles?
  • Hi ha comunicació fluída amb feedback? 
  • Vincles que vols reforçar i abastir.
  • Segmentar la teva acció pels teus tipus de públics i per necessitats a cobrir, i per tipus de xarxes socials que es faran servir.
  • Quins són els hàbits dels teus públics? 
  • Què els agrada?
  • Com són? Son actius? En qué s'involucren, què els motiva?
  • Protocol de comunicació d'atenció al client.
  • Protocol de servei comercial personalitzable per als teus públics amb perfils definits?
  • Coneixer les necessitats reals dels teus públics, independents, en conjunt, socials i culturals.
  • Marcar com avaluaràs la seva satisfacció.

4. Et coneixes a tu?
Segons com siguin els teus públics hauràs de canviar per ser allò que els desitjen.
  • Quins són els teus punts forts?
  • Quin són els teus punts a millorar?
  • Com els milloraràs?
  • Quan?

5. Planificar totes les accions que et calen fer per assolir els teus objectius.
 Tenir alertes per poder avaluar durant el procés si vas pel bon camí mentres fas aquestes accions.

6. Quines estratègies desenvolupar?

Estratègies online
[segons els resultats als 5 punts previs es determina] alguns exemples més comuns>>
  • Estratègia de posicionament per paraules clau
  • Estratègia de posicionament per continguts digitals 
  • Estratègia de posicionament per continguts de referència
  • Arquitectura de marca 
  • Experiència de marca: brandinng, naming, identitat online, guia d'estil online.
  • Estratègia i mapes d'hàbits de consum online
  • Estratègia flash (oportunitats, avantatges, diferenciació)
  • Estratègia dinàmica (motivació, acció/ reacció, feedback, gamificació, viral, streetmarketing)

+ todo lo demàs: 3w.lutxana.org

Entradas populares de este blog

películas de lesbianas

películas de lesbianas * si te apecete ver cine y que tenga relación con tu vida, si eres lesbiana y no quieres ver más películas de heteros y patriarcales, puedes ver las siguientes películas de lesbianas,  que aunque no son la verdad muy positivas, explican historias entre mujeres que tienen relaciones sexuales, se aman, o se odian y pasan por momentos dulces y agridulces, como cualquier otra persona... cada año van saliendo nuevos títulos que merecen la pena verse aunque sigamos esperando películas lésbicas más positivas y feministas, que traten temas de amor propio de lesbianas, más que anécdotas... queremos cine lésbico desacomplejado... (en esta lista de películas de lesbianas están las que están no todas las que lo son... es una lista que irá creciendo mientras vaya visualizando los films que faltan, aunque hay muchas que he visto y no están ... DUCK BUTTER 2018 Dos mujeres, insatisfechas con su vida amorosa, deciden hacer un pacto para pasar 24 horas jun...

💙 Masterclass * herramientas IA para WEB Y SEO * Profesora Judith Díaz

💙 Masterclass * herramientas IA para WEB Y SEO * Profesora Judith Díaz Garcés  CIPSA Barcelona Bilbao 💙 Masterclass * ia + WEB SEO Martes4 DE JULIO 18h directo Profesora Judih Díaz Garcés Master Marketing Digital CIPSA Barcelona 💙 La IA puede ser nuestra gran aliada para crear todo tipo de contenidos digitales, también Web, diseño, logos, dominios, eslógans, call to actions perfectos, y por lo tanto aplicar para crear el SEO ideal para tus proyectos. 💙Pon a trabajar la IA gratis para ti 💙 Masterclass crear una Web SEO con herramientas IA gratis. Profesora Judith Díaz Garcés Master Marketing Digital CIPSA Link: https://cipsa.net/herramientas-ia-par...

💙 Masterclass *¿Por qué estudiar Marketing Digital? * Profesora Judith ...

💙 Masterclass *¿Por qué estudiar Marketing Digital? *  Profesora Judith Díaz Garcés.  CIPSA 💙🐬¿Por qué estudiar Marketing Digital? Aprende el enfoque del éxito para aplicarlo en cualquier proyecto y hacerlo rentable en digital. Descubre las mejores estrategias y casos de éxito como Netflix antes de 1997 antes y después de aplicar Inbound Marketing, pasó de un mero proyecto de alquiler de películas que enviaba los DVD por correo postal a crear una nueva “marca millenial” con nuevo logo, imagen moderna, rompiendo patrones, con plataforma multipantalla, home cinema, pensando siempre en las personas y mejorar su oferta para satisfacer de la mejor manera su demanda. Aprende a adaptar tus ideas a las necesidades de las personas de forma exitosa. Aprende a enfocar negocios en digital. Comprende cómo funciona el marketing en Internet. Practica tu “visión marketiniana” y detecta oportunidades y aprovéchalas. ¿Quieres saber más? Masterclass ¿Por qué estudiar Marketing Digital? Martes...