Ir al contenido principal

social join venture socialmedia




pla de marketing 2014 online & offline
social join venture #socialmedia united
@lutxana


#joinventure: unió, fusió, per la millora de forces, entitats i persones, per millorar plegats.
+ info: http://en.wikipedia.org/wiki/Joint_venture

1. Si ja coneixes les eïnes de socialmedia i las saps fer servir:

Xarxes Socials:
  • Horitzontals: facebook, twitter, instagram, pinterest, issuu, foursquare, vine, youtube, google +, viadeo, tumblr, flickrt, etc.
  • Verticals: linkedin, spotify, etc.
  • Fòrums, sector i generals, altres sectors.
  • Blogs, sector i generals.
  • Mitjans online i webs líders d'opinió sector i generals. Premsa especialitzada offline.
  • Anuncis online (free and adwords, facebook youtube, display, banners, spotify, radio, premsa)
Saps com avaluar-les?
+ Google analythics.

2.  Ara has d'establir els teus objectius a mitg i llarg plaç:

+ Objectius independents per a la teva entitat i / o marca personal.

+ Objectius col.lectius... 
per generar benefici i riquesa, a la teva entitat i a la societat...
amb filosofia "blue ocean strategy" millora de l'entorn...
(això si ja va prou be l'organització en l'àmbit intern, recursos humans humans de veritat).

Respón als clàssics de la Filosofia del Marketing:
  • Què?
  • Qui?
  • Com?
  • Perquè?

4PDPD 
Producte +  Distribució + Públics+ Divulgació (viral)


3. Coneixes els teus públics?
  • Interns i Externs.
  • Tens bones relacions, vincles?
  • Hi ha comunicació fluída amb feedback? 
  • Vincles que vols reforçar i abastir.
  • Segmentar la teva acció pels teus tipus de públics i per necessitats a cobrir, i per tipus de xarxes socials que es faran servir.
  • Quins són els hàbits dels teus públics? 
  • Què els agrada?
  • Com són? Son actius? En qué s'involucren, què els motiva?
  • Protocol de comunicació d'atenció al client.
  • Protocol de servei comercial personalitzable per als teus públics amb perfils definits?
  • Coneixer les necessitats reals dels teus públics, independents, en conjunt, socials i culturals.
  • Marcar com avaluaràs la seva satisfacció.

4. Et coneixes a tu?
Segons com siguin els teus públics hauràs de canviar per ser allò que els desitjen.
  • Quins són els teus punts forts?
  • Quin són els teus punts a millorar?
  • Com els milloraràs?
  • Quan?

5. Planificar totes les accions que et calen fer per assolir els teus objectius.
 Tenir alertes per poder avaluar durant el procés si vas pel bon camí mentres fas aquestes accions.

6. Quines estratègies desenvolupar?

Estratègies online
[segons els resultats als 5 punts previs es determina] alguns exemples més comuns>>
  • Estratègia de posicionament per paraules clau
  • Estratègia de posicionament per continguts digitals 
  • Estratègia de posicionament per continguts de referència
  • Arquitectura de marca 
  • Experiència de marca: brandinng, naming, identitat online, guia d'estil online.
  • Estratègia i mapes d'hàbits de consum online
  • Estratègia flash (oportunitats, avantatges, diferenciació)
  • Estratègia dinàmica (motivació, acció/ reacció, feedback, gamificació, viral, streetmarketing)

+ todo lo demàs: 3w.lutxana.org

Entradas populares de este blog

películas de lesbianas

películas de lesbianas * si te apecete ver cine y que tenga relación con tu vida, si eres lesbiana y no quieres ver más películas de heteros y patriarcales, puedes ver las siguientes películas de lesbianas,  que aunque no son la verdad muy positivas, explican historias entre mujeres que tienen relaciones sexuales, se aman, o se odian y pasan por momentos dulces y agridulces, como cualquier otra persona... cada año van saliendo nuevos títulos que merecen la pena verse aunque sigamos esperando películas lésbicas más positivas y feministas, que traten temas de amor propio de lesbianas, más que anécdotas... queremos cine lésbico desacomplejado... (en esta lista de películas de lesbianas están las que están no todas las que lo son... es una lista que irá creciendo mientras vaya visualizando los films que faltan, aunque hay muchas que he visto y no están ... DUCK BUTTER 2018 Dos mujeres, insatisfechas con su vida amorosa, deciden hacer un pacto para pasar 24 horas jun...

💙 Masterclass *Rebranding Barbie, fenómeno viral * Judith Díaz Garcés *lutxana* CIPSA Barcelona

   Masterclass *Rebranding Barbie, fenómeno viral * Judith Díaz Garcés *lutxana* CIPSA Barcelona  Barbie estaba en crisis, ya no conectaba con las nuevas generaciones actuales. Ha aplicado una gran campaña de "Rebranding" o relanzamiento, reposicionamiento, etc; cambiando su imagen y valores para proyectar ahora empoderamiento femenino, ecologismo, animalismo, y conectar con el futuro. Para ello han creado todo tipo de acciones como crear filtros especiales en Tik tok, reels, snapchat, para hacer que la gente e influencers hagan videos UGC content y se cree el fenómeno viral. ¡El rosa ya es el color de moda este verano 2023! ¿Y tú has ido a ver la película? ¿Qué performance vas a hacer o has hecho? ¡Te esperamos! 💙 Masterclass Rebranding Barbie * Cambio de imagen + valores mujeres empoderadas Miércoles 26 DE JULIO 18h directo Profesora Judih Díaz Garcés Master Marketing Digital CIPSA Barcelona Link: https://cipsa.net/rebranding-barbie-f...

💙 Masterclass *¿Por qué estudiar Community Manager? *

💙6 cosas que aprenderás estudiando curso de Community Manager: 1. Enfoque de negocio, rentabilizar y monetizar de forma escalable todo tipo de ideas, marcas, marcas personales, etc. 2. Estilo & Diseño profesional para el look de tus redes sociales. 3. Posicionar tu marca entre las tendencias y el mood del momento. 4. Captar oportunidades en tiempo real gracias al social listening. 5. Alcance global, cualquier persona de cualquier parte del mundo te puede encontrar durante 24h. Es como tener una tienda abierta en medio de las ramblas de Barcelona. 6. Conectar con nuevos públicos, y conocer bien a tu audiencia. Todo esto explicado: 💙 Martes 18 de julio 18h directo YouTube CIPSA 💙 Masterclass ¿Por qué estudiar Community Manager? Profesora Judith Díaz Garcés @lutxana + info: https://cipsa.net/por-que-estudiar-community-manager/ 💙Aprende la profesión con más oportunidades laborales 💙Trabaja desde casa 💙Combina con otras actividades Martes 18 de julio 18h directo YouTube CIPSA Mast...