Ves al contingut principal

social join venture socialmedia

pla de marketing 2014 online & offline
social join venture #socialmedia united
@lutxana

#joinventure: unió, fusió, per la millora de forces, entitats i persones, per millorar plegats.
+ info: http://en.wikipedia.org/wiki/Joint_venture

1. Si ja coneixes les eïnes de socialmedia i las saps fer servir:

Xarxes Socials:
  • Horitzontals: facebook, twitter, instagram, pinterest, issuu, foursquare, vine, youtube, google +, viadeo, tumblr, flickrt, etc.
  • Verticals: linkedin, spotify, etc.
  • Fòrums, sector i generals, altres sectors.
  • Blogs, sector i generals.
  • Mitjans online i webs líders d'opinió sector i generals. Premsa especialitzada offline.
  • Anuncis online (free and adwords, facebook youtube, display, banners, spotify, radio, premsa)
Saps com avaluar-les?
+ Google analythics.

2.  Ara has d'establir els teus objectius a mitg i llarg plaç:

+ Objectius independents per a la teva entitat i / o marca personal.

+ Objectius col.lectius... 
per generar benefici i riquesa, a la teva entitat i a la societat...
amb filosofia "blue ocean strategy" millora de l'entorn...
(això si ja va prou be l'organització en l'àmbit intern, recursos humans humans de veritat).

Respón als clàssics de la Filosofia del Marketing:
  • Què?
  • Qui?
  • Com?
  • Perquè?

4PDPD 
Producte +  Distribució + Públics+ Divulgació (viral)


3. Coneixes els teus públics?
  • Interns i Externs.
  • Tens bones relacions, vincles?
  • Hi ha comunicació fluída amb feedback? 
  • Vincles que vols reforçar i abastir.
  • Segmentar la teva acció pels teus tipus de públics i per necessitats a cobrir, i per tipus de xarxes socials que es faran servir.
  • Quins són els hàbits dels teus públics? 
  • Què els agrada?
  • Com són? Son actius? En qué s'involucren, què els motiva?
  • Protocol de comunicació d'atenció al client.
  • Protocol de servei comercial personalitzable per als teus públics amb perfils definits?
  • Coneixer les necessitats reals dels teus públics, independents, en conjunt, socials i culturals.
  • Marcar com avaluaràs la seva satisfacció.

4. Et coneixes a tu?
Segons com siguin els teus públics hauràs de canviar per ser allò que els desitjen.
  • Quins són els teus punts forts?
  • Quin són els teus punts a millorar?
  • Com els milloraràs?
  • Quan?

5. Planificar totes les accions que et calen fer per assolir els teus objectius.
 Tenir alertes per poder avaluar durant el procés si vas pel bon camí mentres fas aquestes accions.

6. Quines estratègies desenvolupar?

Estratègies online
[segons els resultats als 5 punts previs es determina] alguns exemples més comuns>>
  • Estratègia de posicionament per paraules clau
  • Estratègia de posicionament per continguts digitals 
  • Estratègia de posicionament per continguts de referència
  • Arquitectura de marca 
  • Experiència de marca: brandinng, naming, identitat online, guia d'estil online.
  • Estratègia i mapes d'hàbits de consum online
  • Estratègia flash (oportunitats, avantatges, diferenciació)
  • Estratègia dinàmica (motivació, acció/ reacció, feedback, gamificació, viral, streetmarketing)

+ todo lo demàs: 3w.lutxana.org
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…