Ves al contingut principal

la passió segons lutxana

De vegades el més important recau en els petits detalls, en la diferenciació, allò original, i fins-hi tot en còpies falses d'altres idees, però sempre te èxit allò que sobretot mostra passió.

Il.lustrar samarretes, mugs, sabatilles, fer disseny web, maquetar, crear conceptes nous, slogans, noms de marca, idees de negoci, projectes de cooperació, joies, motos, pentinar, crear un excel "de puta mare", fer ganxet, jugar al pòker, fer cinema, etc;  

Al final tot allò que sol triomfar sol ser perquè està fet amb 
molta passió:

Idees per enamorar als teus públics amb #moltapassió :

Pnitas és un gran exemple d'una artista apassionada que fa les coses d'una manera especial
http://pnitas.es/

Mundo p.nitas* por Beatriz Janer.

Hace un par de meses recibí un correo inesperado. Se presentaba Beatriz Janer, realizadora y fotógrafa de Barcelona. Me contaba que llevaba tiempo siguiendo mi trabajo, desde que una amiga suya se lo había presentado en forma de tarjetero. Me encanta conocer historias de cariño y de intercambio de quereres y de p.nitas*
+ info:  http://pnitas.es/mundo-pnitas/

Migongo
*

Passió pel marketing: fer-ho be i fer-ho saber.

La passió és això que ens fa existir , això que ens motiva a fer alguna cosa , a fer que passi , a fer-ho bé, a aconseguir aquest detall que ningú veu , aquest desig de fer , aquest sentit de pertinença que tenim per alguna cosa , això és la passió. Si el que fas no t'apassiona no té cap sentit , no ho faràs bé . Si el que t'apassiona és insòlit , més insòlit és que NO ho facis. La passió , quan se sent i es descobreix , és irremeiable , ningú pot amb ella . Si mai has sentit això , busca , ja que tard o d'hora ho trobaràs. A tots ens apassiona alguna cosa i si no saps què és ja ho trobaràs . El que NO pots fer és asseure't esperar que arribi .

La passió fa que perseveris, que passi el que passi tinguis molta més força per arribar a la destinació proposat . L'única manera de superar els obstacles que trobaràs en el camí és estimant el que facis . Si sents això tindràs molta força per seguir buscant maneres d'aconseguir el que et proposis , i quan fallis en certes iniciatives no cal caure en el pessimisme i voler deixar tot enrere , sinó sentir que una porta s'ha tancat i has de buscar una altra per obrir .

+ info:
http://emprendedores.ticbeat.com/pasion-clave-perseverancia-lograr-exito/

>>
Segons la Bíblia dons la passió és morir pels altres?

Passió segons Sant Mateu d'en Bach, genial composició musical que desenvolupa la vida i la mort de Crist a la Bíblia, segons la traducció de Martí Luther, a més crea una fantàstica sensació estereofònica mitjançant el seu doble cor i orquestra, que dialoguen constantment.
+ info:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Passi%C3%B3_segons_sant_Mateu

Passió segons Sant Joan d'en Bach
És una obra musical més extravagant, amb una immediatesa expressiva, a vegades més salvatge i menys acabada que parla de la història del Nou Testament de la Biblia, d'allò que pronostica que succeirà després del judici final , segons la traducció de Martí Luther.
+ info:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Passi%C3%B3_segons_sant_Joan

>> disputa catalana per la passió obra teatral basada en la vida i la mort de Crist :
+ info: http://ca.wikipedia.org/wiki/La_Passi%C3%B3
Passió.cat ? (Esparreguera)
Passió.net? (Olessa)


Actualment a Catalunya i al País Valencià es duen a terme representacions de La Passió a uns quants municipis:

La passió segons Lutxana:

És la manera de veure el món i veure'm a mi mateixa com ésser viu potencial de la creació, de crear i de procrear, la meva pròpia realitat i en conjunt amb els altres.

Pensem i creem, imaginem i creem, estimem i creem, i si ho fem amb passió i bona voluntat, tot te llum, te sentit, encara que sembli que no o faci patir, el camí és la llum, el camí és la creació.
La passió és cada pas que fas envers als teus somnis.

@lutxana





Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…