Ves al contingut principal

tot sobre el 2012.David Wilcock.The 2012 Enigma.

TOT SOBRE EL 2012*

David Wilcock - The 2012 Enigma

El 2012 sembla que és una data clau per alguna cosa que des de sempre diuen que van establir els Azteques...que s'acabarà el món.
els "il.luminatti", els "luciferians", etc...

També n'hi ha que parlen de que es traslladaràn els pols de la terra
(però aquestes idees semblen seguir amb el criteri erroni de que la Terra, la nostre, és el centre de l'Univers, i fa temps que sabem que no és així...

Som una minúscula part d'alguna cosa anomenada matèria al mig de les  dimensions de l'espai i el temps,.

Som fruit d'una casualitat com tot el que existei, però no obstant, una casualitat inteligent...
Hem evolucionat, o això intentem, encara que a moltes parts del món hi ha gent que segueix pensant que és millor que els altres, pel color de pell, pel seu cognom, per haber nascut a un lloc privilegiat, pel que sigui....

Sembla que els més poderosos (materialistes, capitalistes, esglèsia, religiossos, polítics, economistes, nazis, etc) ténen por al 2012...
Sembla que més enllà mai s'ha pogut veure res més que llum... molta llum...com la gent que ha estat en coma, que al tornar diuen que han vist la llum al final del túnel...

N'hi ha que diuen que canviem a la fi d'era, de l'era de piscis a l'era d'aquarius... que a la fi serem lliures del poder materialista, l'ideal hippie total fet realitat...

Diuen que el procés de canvi ha començat aquest agost del 2010...
*** Jo només he notat que durant aquest estiu i la tardor he tingut molts més dejavús o somnis extranys que mai...

També hem de tenir en compte que s'està esgotant la reserva de petroli...
que d'aqui poc... començarem a patir... de veritat... sense poder-nos transportar, només ens quedarà tornar als pobles... o conrear petits horts urbans...(ja podem omplir l'armariet de coses per si de cas...

***Jo des de ben petita sempre tenia preparada una motxilla a un recó de l'habitació per si algun dia esclatava una nova Guerra Mundial... potser  per veure massa documentals de guerra amb el meu pare, o llegir El Diari d'Anna Frank massa joveneta,  però potser el meu instint està en el bon camí...
qui sap?....

M'he anat trobant durant tota la vida amb coses que sembla que em portin cap a un mateix punt: les piràmides d'Egipte (un llibre que em van regalar de molt petita explicava lo del triangle i l'ull que veu la llum del sol).  el llibre del I Ching Xinès (on s'explica el mateix des de un altre punt de vista, que tots som gotes d'aigua, que formem part d'un conjunt), les cartes del Tarot ( que també porten el missatge egipci de la il.luminació interior exterioritzada...els del decreixement ajudant-me a auto ensenyar-me a deixar de consumir i promoure-ho a la resta de la gent, els vegetarians (gràcies emma) o com deixar de maltractar animals, altres éssers vius, com nosaltres, per poder viure amb major comoditat material...
La humilitat que m'han trasmés els meus pares... de respectar a tothom sigui com sigui, de valorar les persones per les seves qualitats humanes (no materials), estimar sense esperar res a canvi, sense egoismes... fer sempre les coses el millor possible...
Coses que m'han ensenyat les meves amistats: tenir sempre en compte que lo més important en la vida són els sentiments i les vivències personals (que la feina només serveixen per poder sobreviure una mica millor en aquesta societat teatral falsa.. que els estudis han de ser per enriquir-te com a persona, no per aconseguir res material...que compartida amb alegria, la vida és molt millor...

....

Ahir per pura casualitat (volia escoltar de nou la cançó del grup Enigma "Return to Innocence" que m'encanta al Youtube...) vig trobar aquest tresor:

Hi ha 11 capítols, aquest només és el primer:

David Wilcock - The 2012 Enigma 


....etc
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…