Ves al contingut principal

*vot en blanc?

*El vot en blanc , el vot nul o (abstenir-se) no anar a votar: l'etern debat...
de qualsevol tertúlia entre amics, família, etc... abans d'unes el.leccions....

El vot en blanc vol indiferència, que et dóna igual que surti un/a candidat/a o un altre, així aquests vots són sumats al final del recompte en favor del candidat majoritari.

Si vols que quedi clar que la política et dóna igual per la raó que sigui
(polítics corruptes,  poca inversió social i en cultura, etc...

serà molt millor que senzillament no votis.

El vot nul també fa el mateix efecte però a més els hi fas treballar als pobres de la taula en el recompte.

Carmen de Mairena i el Cori: Coordinadora Reusenca independent
Sembla aquest un partit creat i dirigit  des de  la clandestinitat pel mateix Buenafuenteja que sembla massa ben organitzat per la poca gent que hi inclou.

Així començar la campanya adoptant a Carmen de Mairena com a segona cap de llista per Barcelona d'aquest col.lectiu, d'una banda sembla un cop de mà a totes aquelles persones que no ens sentim representades pels polítics actuals: transexuals, queers, dracqueens, drackings, vegans, okupes, anarquistes, feministes, lesbianes, treballadors que cobren menys de 1.000€, estudiants anti-bolonia, ecologistes, animalistes, etc;  i donar visibilitat a aquests tipus necessitats col.lectives, etc.

Però d'altre banda sembla reptar entre el límit del ridícul, ja que la gent s'ho pren de "cachondeo", i no veu les necessitats que es reivindiquen, que són realment importants.

Potser ha fet servir aquesta doble moral que te la gent de carrer per ficar-lis pels ulls uns conceptes que potser a aquesta societat encara li van massa grans.

+ info:  
http://www.reusdigital.cat/index.php?command=show_news&news_id=15631


D'altre banda el meu veí Joan Herrera (vei del barri del Besòs) sembla córrer sol per la Tierra media dels cavallers negres de la independència i els ogres de Mordor que defensen la espanyolitat.

 + info:
50 artistes recolcen a Joan Herrera
http://www.joanherrera.cat/content/50-intellectuals-i-artistes-donen-suport-joan-herrera
Entrevistat per Xavier Sardà:
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/elecciones-28n/20101114/xavier-sarda-entrevista-dema-joan-herrera/588481.shtml

 


És l'únic que sembla veure-hi una mica clar, devant aquest "crisi galopant" com diu ell...

és el que parla de "Economia i ecologia", pensant ja en la pròxima crisi, l'energètica, de quan s'acabi el petroli... que està a l'altre banda de la cantonada... i ens pot, de veritat, endinsar en una fossa obscura i llefiscosa de no retorn.

És el que veu que ara el que importa és deixar de consumir una mica, encara que ell no vagi amb burro català al parlament; encara que ell sigui més vermell que verd, sembla més verd...

és això el que interessa ara, més que defensar una bandera de fa mil anys
(que no vull dir que s'hagi de deixar de fer...però realment ara ja és secundari, quan lo important és retirar les fronteres, i treure les diferències socials i racials del món... igualtat de drets i llibertats pet tothom...a tot arreu...

Però veient com està el món... què importa realment ara?, fer pensar a la gent a començar un petit canvi diari, fins a poder canviar aquest model capitalista endeut-ador de països pobres, com el nostre... i enriquidor, com sempre, dels rics...


*Així estem cridats el pròxim 7 de desembre del 2010 totes i tots treure els diners dels bancs, els pocs que en tingueu, si en teniu (recomano treurel's uns dies abans, o comprar coses que desprès es puguin vendre... per canviar aquest model i començar de nou, sense bancs, sense hipoteques, sense deutes, sense tenir que treballar a la força... només per gust!
+ info:

‎"HAGAMOS UNA REVOLUCION CONTRA LAS LEYES QUE NOS OPRIMEN!!!!"
http://tinyurl.com/2bp35rq

eric cantona*

+++






Lutxana+
lutxana@lutxana.org
221110*







Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…