Ves al contingut principal

El futur està en les fotos*


Una imatge val més que mil paraules, a tot arreu,
i més a Internet.


Recordo quan el meu pare va arribar molt content a casa un dia,
havia comprat el primer model de càmera automàtica i compacta.
Ens va fer fotos a les excursions, als dinars d'amics,
etc.
Ja ens
fèiem fotos d'aquesta mena, amb la polaroid.
Però ara
tindríem una millor qualitat, deia el meu pare.
Ara pots fer fotos increïbles, pots retenir el temps...
i ho pots compartir immediatament a través de la nova Internet 2.0.


La vida en imatges.

Quan coneixes algú nou, un amor, una amistat,
ens fem fotos des-seguida, i les mirem una i una altre vegada.
Entrem a Facebook bàsicament per mirar fotos.
Els blocs i les webs que tenen més visites i post bàsicament és perquè fiquen fotos.
Recordo el col.leccionista d'imatges de Amelie.


Llegir no ens agrada gaire, i en pantalla costa més, així que potser és molt millor ser breus.
Si ets breu, ets millor,... diu la frase...

Com serà el nostre futur? S'acabarà el món al 2012? Com no poden veure més enllà del 2012, com diu en David Wilcock, només ens queda eperar, com va esperar en Beckett, escrivint la seva estimable obra de teatre Tot esperant Godot, i mai arriba...

Tothom estem una mica intrigats, seguim fent dia a dia, però certament, més que mai, no tenim ni idea de com serà demà el món.
Si esclatarà una bomba nuclear, si s'acabarà el petroli i tornarem al camp...
Però tenim clara una cosa, que el que ens importa i ens fa feliços és el fet de compartir.
I Internet sabem que és el lloc perfecte per compartir, lliurement, tot el que vulguis.
És la oportunitat de donar a conèixer al món les teves inquietuds, les teves idees, la teva música, etc.
És la oportunitat per a les empreses per poder conèixer de veritat al seu personal, a la seva família, als seus amics, etc.
Com per exemple aquest Blog de tendències de Coca-Cola:
http://blog.cocacola.es/sabias-que/tunea-tus-cosas-a-lo-steampunk

La televisió ja no serà una exclusivitat dels mitjans de coorporacions, com diu en Anthony Rose.

Ara ja no cal que li diguis en persona a la família que t'has separat, ho fiques al teu perfil, i ja està. T'estalvies aquest trasbals.

És el moment de la informació transparent, sincera, accessible.
És el moment d'obrir-se al món, de fer les coses fàcils.
És el moment de canviar, de deixar de consumir sense pensar en tots aquells que no poden fer-ho, o en el canvi climàtic, de deixar de ser tant materialistes; és el moment de ser conscients de la nostra vida, del nostre món, de conèixer-nos be, els uns als altres, sense reprimir-nos, sense por.

Podem començar per canviar nosaltres mateixos i les coses properes, per exemple:

Podem compartir sense pagar amb diners: Ecoxarxabarcelona
Informar-nos de veritat sobre la realitat i actuar: Indymedia Barcelona

*us deixo un video que vaig fer fa temps relacionat amb aquest tema:



Lutxana art*
Judith Díaz Garcés
lutxana@lutxana.org
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…