Ves al contingut principal

a la recerca de la felicitat


Si la felicitat últimament no ha predominat en la teva vida, segurament amb aquestes 5 coses faràs que els teus possibilitats de gaudir-augmentin.

La felicitat, més que un estat de permanència en la vida, s'ha convertit en un dels negocis més fructífers dels últims anys. Llibres, medicaments, teràpies, revistes, cursos, etc., Són només una part de tota la parafernàlia que envolta la felicitat. Els sacerdots juren que l'aquesta està amb Déu, mentre que els conferenciants juren que està en la teva actitud davant les circumstàncies adverses. Cert o no, hi ha activitats que, si bé és sabut que són "dolentes" per a l'ésser humà, poden, contradictòriament, millorar la qualitat de vida.

Veure una pel · lícula trista


Pot ser La llista de Schindler, El Pacient anglès, Biutiful o Million Dolar Baby. Segons un estudi, les persones que veuen una pel · lícula on la nostàlgia i la tristesa predominen, el cervell, inconscientment, compara la vida pròpia amb la dels personatges del film que, per òbvies raons, és més decadent, aconseguint un efecte d'inevitable optimisme .

Menjar carn vermella


És potser l'aliment amb pitjor reputació. No obstant això, científics australians van realitzar un estudi en el qual van analitzar els hàbits alimentaris de mil dones. Aquelles que havien menjat la quantitat recomanada de carn vermella, van reportar nivells d'optimisme superiors en comparació a les que havien consumit menys o gens. Això es deu als alts nivells d'Omega-3 que té aquest aliment que, com ja s'ha dit, millora l'estat d'ànim a causa i evita diverses malalties mentals, com depressió i demència senil.



Lluitar


Durant un estudi, científics van experimentar amb ratolins la relació entre l'agressivitat i la felicitat. Per això, col · locar a un ratolí femella i un mascle en una gàbia. Temps després de la convivència, els científics van reemplaçar a la femella per un intrús mascle. Després de diversos minuts, l'intrús va començar a atacar. Després de diverses repeticions, els investigadors van injectar al ratolí mascle un supressor de dopamina. 
Pocs minuts després, aquest ratolí decidir allunyar i va començar a tenir comportaments relacionats amb la tranquil · litat, mentre l'intrús es notava més agitat, o el que es podria traduir en altres termes, més "feliç", producte de la dopamina, també anomenada "hormona de la felicitat ".

Viatjar amb metro


Investigadors a Suècia van reclutar un grup de voluntaris per realitzar un estudi que consistiria en viatjar amb metro diverses ocasions durant un mes. A l'inici de la investigació els participants van ser interrogats sobre el seu estat anímic i emocional. A mesura que la investigació avançava, els científics van ser recopilant dades sobre la felicitat. Sorprenentment, arribant al mes, i un cop conclòs l'estudi, els voluntaris van reportar nivells de felicitat superiors en comparació als primers registres. Segons els científics, això és perquè variar o trencar la rutina és favorable per a la sanitat mental.

Pensar en la mort


Per molt subtil que sigui, una reminiscència sobre la mortalitat actua en la psique de manera positiva. D'acord a un estudi portat a terme al costat d'un cementiri i carrers veïns a aquest, un home fingia tirar les seves pertinences. El nombre de persones que transitaven prop del panteó i ajudar l'home a recollir les seves coses, va ser major en comparació a les que transitaven per carrers veïns al cementiri. Això és perquè, inconscientment, la mort sensibilitza les persones respecte a sentiments relacionats a la caritat i el bé comú.

Hi ha més estudis que comproven aquesta teoria. S'hi mostra que persones de consciència més desenvolupada respecte a la mort, eren més propenses a reciclar, no fumar i utilitzar protector solar ia tenir comportaments altruistes i empàtics amb els altres.

font:
http://pijamasurf.com/2012/09/la-ciencia-te-dice-5-cosas-que-paradojicamente-te-hacen-feliz/
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…