Ves al contingut principal

canvis nous a google

Google obert a canviar els resultats de cerques com li demana la Unió Europea

Canvis demanats i que es duràn a terme:

Google inclourà links dels cercadors rivals

Google marcarà amb més diferència i claretat els seus propis anuncis 

Fa un temps ja va fer canvis demanats per EEUU

Tot això vol evitar les denuncies de competència deslleial de alguns competidors, que acusen Google de manegar el mercat mitjançant Android, des d'on acapara les dades dels consumidors mitjançant diferents aplicacions com Gmail, Google +, Maps, Drive, etc que s'instal.len directament als mòbils dels usuaris,
i només accedir a un dispositiu nou se li exigeixen fer servir per que el telèfon, smartphone, i l'intenet d'aquest funcionin correctament.

Un exemple clar és com es sincronitzen directament els contactes al obrir un mòbil nou amb Android, i a més, les fotografies, amb la pujada al núvol, directe, en privat, que pot semblar una clara opció massa intromissiva, però que alhora et dóna la facilitar de tenir sempre disponibles les teves imatges, inclús si perds o et roben el mòbil, cosa molt freqüent avui dia.

Així l'aparell resulta ser només un aparell i el que compta ara pels usuaris/es son les seves dades, contactes i fotografies, arxius, etc; i així, estant al núvol de Google, no es perden.

De fet ara mateix Gmail és el millor gestor de correu electrònic actualment, així com Google Docs ja és l'eina per defecte de la majoria d'empreses, desvancant el tot poderós Microsoft, així com el navedador Chrome és el millor en el seu camp, com els mapes de Maps, què inclús amb les seves grans errades i manca d'actualització, és el servei de cerca de llocs, geolocalització i mapes més emprat amb gran diferència, i un gran etcètera.

Ara arrenca a la fi Google + ja que amb les pàgines d'empresa verificades millora el posicionament de les webs al cercador Google, i amb les comunitats de Google +, que també posicionen per temàtiques i interessos, i segmenten als usuaris/es, dels que aconsegueixes tambés el més important de tot: entrar al seu "inbox" o safata d'entrada, del seu email i pots fer accions directes i personalitzades de mailmarketing, per exemple.

Els anuncis de Google al seu propi cercador són ara mateix el seu pitjor enemic, generen sorollinformatiu, i contaminen l'experiència del usuari en trobar allò pertinent, que realment volen cercar.
Ningú veu el botó de "Voy a tener suerte" del cercador, ningú veu els anuncis que surten a la primera linia, ni els dels costats, ni els del peu de pàgina, tampoc els que surten al costat dels teus propis correus electrònics, amb temes relacionats amb allò que t'envia i cerques a internet.

Amb les noves normes de cerca de Google de fer més pertinent les cerques i demanant millors continguts, més referents, més paraules clau ben fetes servir, i més recurrència de visitants, i que facis servir quantes més eines de Google millor per posicionar-te naturalment a les cerques de Google, o que creeis més url's netes amb paraules clau, imatges amb noms de paraules clau, o hi hagin molts links que vinvulin la teva web amb blogs i continguts, xarxes socials relacionats amb el teu tema que tractes, Google el que només està fent és tornar a l'origen de qualsevol fórmula de cerca de qualsevol cercador bàsic, com per exemple el d'una biblioteca, ja que amb això aconsegueixes que la gent et faci servir per que ets útil, i no li enganyes, i no li vens res que no l'interessi de veritat.

La gent volem fer coses i tenir-les, ja les buscarem, deixeu-nos cercar les coses en pau!


font
Financial Times
http://www.dpa.com/Espanol.83.0.html
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…