Ves al contingut principal

Josefina Castellví i les 24 tonalitats de blanc del gel

*
Josefina Castellví: "El primer iceberg que veus no s'oblida mai. És espectacular"

Oceanògrafa especialista en microbiologia marina.
Primera dona que va dirigir una base a l'Antàrtida
Des de 1960 treballa a l'Institut de Ciències del Mar, del qual n'ha estat directora
A partir de 1984 participà en l'organització de la recerca a l'Antàrtida
Col•laborà en la instal•lació de la Base Antàrtica Espanyola Joan Carles I
Amb ella parlem de com és viure a l'Antàrtida i del documental "Els records del gel"
Entrevista a El Periódico sobre el documental:
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ciencia/retorn-lantartida-2279809

Cristina Puig va parlar amb Josefina Castellví divendres, 12 d'abril, a La 2 de TVE


    una entrevista molt inspiradora, gairebé com totes les que fa aquesta presentadora, que la recordes d'algun altre programa, però no saps ben be d'on...
    la Pepita és molt al.lucinant, amb els seus cabells blancs, i escoltes i sents la seva passió per la seva recerca ... vital ... de gent generosa o egoista que dóna la seva vida per augmentar el coneixement comú.... de la societat....
    els 24 tons del blanc.... només els he trobat en anglès...
    però sembla que a ben poca gent li importi.... a Internet...
    als esquimals o millor dit inuits... i a una noia que te un blog sobre estlisme de moda..
    i explica les varietats del blanc i com fer bones convinacions...
    http://vistetecomopuedas.blogspot.com.es/2011/10/30-tonos-de-blanco-basicos.html
    i gràcies a ella que tradueix el text a l'anglès (The Eskimos distinguish up to 30 different shades of white) he pogut fer la cerca a google
    amb les seves paraules i he trobat els blancs dels inuits...

    Tons de blanc
    http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Shades_of_white
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…