Ves al contingut principal

cartells eleccions generalitat de catalunya 2012

*Per a les eleccions a la Generalitat de Catalunya 2012 els partits polítics de sempre s'han lluït amb els seus cartells, aquí els analitzo des de la meva visió critica:


El cartell que més impacta és aquest on surt un messies (Atur Mastijeras) que proclama la seva persona per sobre de banderes catalanes, en alguns casos surt alguna bandereta estelada, com diguent els independentistes són la minoria.
Quan el cartell es duplica en dos, per exemple quan el trobes penjat als fanals com a banderoles als carrers, separa la ma dreta del cos, i la sitúa per sobre de les banderes i del poble.

La ma dreta, mai millor fet i dit.

A la web d'aquesta coalició política es troba indicada una secció que diu "un pais, un president" que és la mateixa frase / slogan que va fer servir Hitler al seu dia per guanyar les eleccions a Alemanya als anys 30.



*la ma dreta de....



*el moisés....nou....o amb els mateixos principis
masclistes, homòfobs, clasistes.... etc...


en aquest cartell trobem la cara amable dels més radicals de la dreta catalana...
personatges exclosos del PP, renegats del PSOE...
que només pensen en temps d'antany...
no volen sobretot, que es pugui fer una consulta, ni que es modifiqui la constitució... que està ja una mica antiquada...
per aquest objectiu han fet un cartell amb la cara del seu dirigent més popular amb els ulls brillants, com un dibuix manga,  sense corbata, d'esport,  i dient "mejor unidos"....
amb una tipografia amable...
però que amaga les seves intencions...
és molt trist veure com personatges estimables con Javier Nart s'han unit a la seva radical  nacionalista espanyola proposta...


El cartell dels que diuen que són d'esquerres, quan ben poc ho van demostrar quan varen estar al govern amb el tripartit... el que volen és mantenir-se al poder i seguir fent calerons... són un grup d'escolapis crescuts, noiets d'escoles privades,  de caus i escortes... que es fiquen la corbata i ens volen fer creuere en ser lliures amb la seva independència...
està be que promoguin la independència... sobretot que es pugui fer el referèndum..... cosa que seria democràtica...
el candidat és horrible... te paraula... però no façana...
una cara amable per sobre de banderes i camps...com si fos ell de camp...
treient-se la corbata...
també no s'engresquen massa en fer servir l'estelada... sembla la mateixa campanya que la primera analitzada... 
juguen be amb les TIC's ficant codis QR, i hastags...de Twitter...

¿per què no proveu amb una dona?

Aquest s'ha rendit abans de començar la campanya...
ja saben que perdran...
saben que només poden lluitar per la seva cadira i sou i dietes..
i això és pel que treballen....
podien haver aprofitat tota la moguda del 15M i atreure el seu vot...
però el seu passat fals i curt al ciment... els passa factura...
el verd és disimulat... i ells estàn de color gris... sense oferir res nou... si que podem fer-ho millor... però sembla que no els hi cal...

la única representant femenina es presenta com sempre...
sense dir massa per si de cas... tenint cura de no cagar-la...
podria aprofitar la ma dreta del seu alcalde de badalona... renegant als immigrants, la inseguretat i aquestes coses...està be que no ho hagi fet... ja ho fan per ella els de Intereconomia...
sembla una presentadora de telenoticies....
sembla que no deixen fluir la seva inteligència femenina...
i sembla així una campanya feta i pensada per homes...
però potser no dir massa per que no et tirin a la cara les retallades, les privatitzacions, la pujada s'impostos, pujada del IVA,  del Rajoy i els seus... i les vejanades del Wert... 
Alicia per què no els feminitzes una mica als teus?


què és federalisme? explica'ns-ho...si us plau..
i per què ara?
han tingut mil anys per portar a terme allò que ara diuen que volen...
"fede" què?
aquest home sembla que només pensa en això...
i de cop... abans en què pensaven?
en viure a costa nostre?
en retallades?
en vendre's als bancs...
en ser corruptes....
etc...

*
aquest cop només et queda una clara opció per a les eleccións
VOTA PATO VOTA HARTOS.ORG / FARTS





Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…