Ves al contingut principal

el factor sorpresa

els hàbits són un cercle viciós, s'ha de trencar esquemes...
sortir del motlle, sortir de la zona de confort...

+ Alejandro Jodorosky Psicomágia
https://www.youtube.com/watch?v=5oKywjdXirA

riure és important....


el futur el crees o el transformen...

Quan vols morir?
(programació cerebral)
Vols imitar la mort de Crist?

allò no programat fa por... creus en ti?
si no decideixes per tu, decidiràn per tu...
https://www.youtube.com/watch?v=RSUykLfEmVE

les millors coses solen passar quan no es planeja res...
i no obstant si saps ben be el que vols...
o una mica bastant clar, els problemes sorgeixen quan dubtes, quan no saps que vols,...
inclús així si la teva acció no tecom  objecte el mal sol passar també allò que vols ..

cap a on anar?
+ info: https://www.youtube.com/watch?v=b2UyFJ_GMZc


canvia la manera de fer les coses cada dia
podem fer servir la inteligència i la creativitat alhora per canviar cada dia, de idees, de creencies, d'objectius, per millorar... cada cop que ens caiem i tornem a nèixer som millors persones, més hàbils...
i això vol dir que serem més felices...

el trauma és la teva identitat actual...
i trobar-te a tu mateixa de vegades porta angoixa, però allibera...
si no fas el teu propi camí, repeteixes els traumes dels teus familiars i coneguts, que no s'han solucionat, i et persegueixen...

analitza't quin és el teu trauma, el teu pony?
en què no pots evolucionar?

quina és la teva finalitat a la teva vida?
quina vols que sigui?
quant més alta sigui més lluny ens portarà...

així que defineix allò que vols
concentra tota la teva enegia en allò
pas a pas
ves fent
sempre fluint...
sense presa

+ info:
https://www.facebook.com/contraculturabarcelona

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…