Ves al contingut principal

Sexologia al món Rosa Llopis








Les costums del ornitorinc... les normes de la casa de la sidra... el sexe a cada indret del món te les seves coses... freqüència, objectiu... inclús hi ha intercanvis de parella, o homosexualitat oberta.... si creus que lo teu és normal o extrany... fliparàs... inclús hi ha tribus que arriben a tenir 10 vegades sexe en una nit...


Curiositats sobre sexe al món...
Radio. Espacio en blanco.
http://www.rtve.es/alacarta/audios/espacio-en-blanco/espacio-blanco-segunda-hora-04-01-14/2280468/

Combat la crisis de parella ficant les banyes...
http://www.abc.es/radio/podcast/20120802/rosa-llopis-ante-crisis-pareja-61575.html

La resposta sexual humana és el conjuntde canvis físics i hormonals que tenen els éssers humans davant les estimulacions en les seves zones erògenes.

Va ser estudiada pel famós ginecòleg WilliamMasters i la Psicòloga Virginia Johnson (coneguts popularment pels seus dos cognoms junts : Masters i Johnson fins i tot desprésde casar-se).

Diferenciar 4 fases: excitació, altiplà, orgasme, resolució.

Fase excitació 

L'excitació és la primera fase, es pot provocar per molts estímuls diferents :
la visió d'un cos nu,
una carícia,
una mirada ... la llista pot ser infinita.

Encara no s'ha pogut classificar de manera diferenciada si hi ha alguna cosa que exciti a homes i dones per separat , encara que les creences populars són que l'home s'excita més per la visió i les dones més pel tacte, la mirada, una paraula o un gest...

Durant l'excitació, en els homes el penis s'engrandeix i endureix , es posa erecte. En les dones la vagina es lubrica , la vulva es dilata.

Fase altiplà

Aquí la respiració s'entretalla, les pulsacions són molt altes i caràcter de l'excitació augmenten. També es produeix el rubor sexual, un enrogiment sobretot del pit i la cara, la tensió muscular augmenta . Al final de la fase d'altiplà, prop de l'orgasme, és habitual tenir la sensació de no poder més.


Si l'excitació desapareix durant l'altiplà i no es produeix l'orgasme, es poden causar algunes molèsties.

Fase orgasme

L'orgasme es presenta després d'haver passat les fases d'excitació i altiplà, després de l'orgasme es produeix la resolució , la 4a fase .

Durant l'orgasme les pulsacions i la respiració arriben a la màxima freqüència i intensitat, es produeix una gran tensió muscular i contraccions a la zona anus - genital (tant en l'home com en la dona l'esfínter anal presenta contraciones rítmiques i involuntàries ).
També en la dona es pot donar, en alguns casos, un orgasme líquid, amb una ejaculació. Aquesta ejaculació sembla estar relacionada amb el punt G. A més de la resposta física ( contraccions musculars , etc . ).
Es produeix una resposta emocional molt variada, que a part de plaer de gran intensitat, pot provocar crits, plor i riures, etc.
Encara que també és normal una resposta molt més continguda.
S'ha demostrat que la dilatació pupil · lar és fugaç, com a indicador d'aquestes fases .

+ info:
http://es.wikipedia.org/wiki/Respuesta_sexual_humana
http://avantsex.com/
https://www.facebook.com/avantsex69?fref=ts
http://www.mekare.net/sexologia.html
Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

publicidad sexista

seguimos viendo aún ahora publicidad machista...
la mayoría de religiones se pusieron de acuerdo allá por la fecha que nació Jesucristo para denostar a la mujer de manera directa... y parece que a día de hoy esta misión sigue en pie... y nadie hace nada...
pero sigue sucediendo...

como vemos en su última campaña Coca cola decide que para acompañar a su curvilínea botella de su preciado licor... sea acompañada por un chico joven estilo hipster o perroflauta... con su guitarra al más puro estilo hippie setentero ¿o guitarrista de coro de iglesia?...


sin eslogan la imagen envía un sutil mensaje a los jóvenes para cambiar la cerveza por la bebida negra... quizás...


en el cartel que aparece una mujer... sólo aparecen unos grandes labios que se nota han sido aumentados por photoshop... y tras la botella denota un mensaje sexual... directo...
a mi personalmente me parece que no debería verse tan claramente la diferencia entre la imagen de la mujer y la del hombre... en una misma campaña pub…

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA

¿QUIERES CONSEGUIR MÁS SEGUIDORES EN LA PÁGINA DE FACEBOOK?¿QUIERES CONSEGUIR VENTAS DIRECTAS DESDE FACEBOOK?¿QUIERES CREAR DINAMISMO EN LAS PUBLICACIONES DE FACEBOOK?¿QUIERES DIFERENCIARTE EN LAS REDES SOCIALES DE TU COMPETÉNCIA?¿QUIERES INFLUENCIAR EN TUS PÚBLICOS DE MANERA ORIGINAL?¿QUIERES CAPTAR NUEVOS CLIENTES POTENCIALES?

GESTIÓN PROFESIONAL DE REDES SOCIALES EFECTIVA:

PUBLICACIONES DIARIAS CREATIVAS RELACIONADAS CON TUS PRODUCTOS Y SERVICIOSIMAGENES CREATIVASTEXTOS DINÁMICOS QUE CREAN RELEVÁNCIA E INTERÉS EN TU ENTIDADARTÍCULOS PARA BLOG Y WEB DE CALIDAD QUE APORTEN POSICIONAMIENTO SEO NATURAL PARA TU WEBGESTIÓN CREATIVA DE REDES SOCIALES EN: FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM LINKEDIN PINTEREST YOUTUBE GOOGLE+ etc

CREACIÓN Y GESTIÓN DE TIENDAS ONLINE MAGENTO
CREACIÓN Y GESTIÓN DE CONTENIDOS PARA REDES SOCIALES \ SOCIAL MEDIA \ COMMUNITY MANAGER
DISEÑO GRÁFICO APLICADO  IMAGEN CORPORATIVA / LOGOTIPOS / CARTELES / CATÁLOGOS DIGITALES / PRESENTACIONES VIDEO ONLINEFOTOGRAFÍA DIGITAL \ RETOQUE…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita. El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…